Alla inlägg den 4 augusti 2014

Av Paola Loderini - 4 augusti 2014 22:19

     Viggo i en jacka från Vingino.

En av födelsedagspresenterna.


 

Louise fyllde 40.

Underbar människa och granne.


 

4 dagar i otvättat, okammat hår.

Dessutom dränkt i saltvatten.

Bjuder på den!  :)


 

Jocke och Otto kör "kullerbyttan"

Jag och Linda har också övat.

Det är på Möttvik det händer!


 

Äppelhållare i bilen!


 

Blev uppvaktad idag!

"Du ville ju ha en Mini Cooper"

Mr Grey








Av Paola Loderini - 4 augusti 2014 22:13



Blev väldigt glad när jag läste detta:



Paola Månsson Loderini von Stjärna, du är den mest fantastiska vän man kan ha! Tack för att du tog steget in i mitt liv!! (Ville bara att du skulle veta det) Kraaaam!



Då blev jag varm i hjärtat :)



Av Paola Loderini - 4 augusti 2014 21:50



Vi åkte ett gäng till Ullared idag. Otto var en av de glada shopparna och herre min skapare vad roligt att se honom där. Han såg fullkomligt förvirrad ut. Kanske för att han vanligtvis handlar allt på NK och på Holmens Herr. Så detta var.... låt oss säga, lite annorlunda för Otto. Jocke visste ju ändå hur det ser ut och hur det är när en miljon människor ska trängas med kundvagnar. Otto hade bara två ord att säga: "Aldrig mer". Meja hade en lista och hon prickade som vanligt in allt hon ville ha. Viggo hade bästa budgeten. Han fyllde år i går och har en något mer fetare plånbok än oss andra, men gjorde slut på 170 kr. Meja shoppade för 1300 kr, varav 500 fick ju jag betala för att det råkade vara kläder, och dealen är att kläder betalar hon inte själv om det är kläder hon behöver.




   Detta hittade jag, och på grund av allt folk

så letade jag inte efter något förutom utgången.


  
Mina barn och Johan Ottoson.
Min bil är inte pålitlig just nu så

vi lockade med Otto till Ullared.

Presentation


En blogg, helt enkelt....

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards