Alla inlägg under augusti 2014

Av Paola Loderini - 18 augusti 2014 21:41

Har inte koll på var du får tag i denna.

Se den som inspiration!


Av Paola Loderini - 18 augusti 2014 21:28



Nu är jag förkyld! Nu har en och annan bacill hittat mig! Inte för att en förkyldning är något jag behöver hänga läpp för, men jag tror bestämt att jag har lite feber. Meja undrade varför jag stod i enbart linne på balkongen och målade. 15 grader, ingen sol, och svetten rann på ryggen. Finns ändå inte en chans att kurera sig, för i morgon är det mottagning av de nya eleverna. Ska bli mysigt att börja med en 4:a igen!


   Galet kul och galet häftigt!





Av Paola Loderini - 17 augusti 2014 16:30

COLOR ME RAD


We did it, and we will do it again!


Nu har vi sprungit vårt första Color me Rad, och det blir inte det sista. Det är vi säkra på. Vilken stämning, vilken fest och vilket ös! 5 kilometer. Barn, vuxna, funktionshindrade i rullstol, barnvagnar.... alla är välkomna att springa oavsett vem du är, vilka svårigheter du har eller var du kommer ifrån. Jag trodde detta färgglada lopp, som för första gången hamnat i vår vackra stad, var något som flyttades runt i Europa, men tydligen är detta en "hela-världen-grej". Festen i mål var outstanding. tusentals människor hoppar och dansar i takt till musiken och slänger färgbomber i alla riktiningar! Har nog aldrig upplevt en bättre stämning någonsin. Mr Rain förstod att han skulle hålla sig borta mellan 11 och 14. Inget regn betyder mer färg på kroppen. Tur med vädret hade vi! Jag anmäler mina barn nästa år. Detta måste alla uppleva! Fantastiskt roligt! Mer färg åt folket!!!

Av Paola Loderini - 14 augusti 2014 21:47

 Visst saknar jag ett hus, en trädgård och mer plats.

Det finns ändå mycket positivt med Beryllgatan!


 

En kylig morgon

 

Stambyte betyder underbart badrum!




Av Paola Loderini - 14 augusti 2014 20:24

     Meja & Theo

 

Detta fotot kom till min inkorg idag.

"Du är så lik henne"

....nämen egot går i taket! Tackar!!


 

Jag & Linda har alla pennor till quizzen.


 

Foto-appar förskönar den verkliga bilden,

men det är väldigt roligt.

 

Way out west med Stina

   

Hittade mitt bröllop i skåpet, år 2007

 

Så läckra skor!

 

Idag finns ingen inspiration.

Idag kan jag inte skriva någonting,

för det finns inget att skriva om.



Av Paola Loderini - 14 augusti 2014 19:35

         Sommarens bästa foto är nu bestämt.

Det blev "Pyttis" i regnet på Donsö.







Presentation


En blogg, helt enkelt....

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards