Alla inlägg den 23 september 2014

Av Paola Loderini - 23 september 2014 22:00



Nu var det så innerligt längesedan jag bloggade att jag till och med har fått sms som frågat om jag ligger i någon typ av influensa. Men så är det inte, utan jag har inte riktigt haft någon inspiration. Det har ju hänt en hel del sedan sist och jag har en lista på köksbordet (som legat där och ruttnat ett bra tag nu) med överskriften "Måste blogga om detta". Den är lååååång. Så lång blev den att jag fick panik. Sedan gick paniken över i något  som vi kan kalla "passivt tillstånd". Vet inte riktigt vad som hände där, men jag är tillbaka. I alla fall just nu i skrivande stund är jag kompis med bloggen igen.


Nu ligger jag i alla fall här. Det är precis nu, efter att jag befunnit mig i detta "passiva tillstånd" som orden ska flöda. Ja, vi får se vad det blir. Vi kan börja prata om skvaller pressen. Jag som tidigare köpt den ena skvallerblaskan efter den andra för att kort därefter inse att jag bara tittar på vad de vackra, rika folket bär för kläder och skor. Så nu hittade jag en gammal tidning här som jag faktiskt läste, och lärde mig detta:


1. Jag har blivit äldre. Känner inte igen dagens kändisar.

2. Det är rena rama dyngan. Vilken skit!

3. Jag har verkligen blivit äldre. (värt att nämna igen)

4. Paradise Hotel- Ulrika är gravid. Vem fan är det??!!

5. Hon tog upp en halv sida i tidningen desutom.

6. Saga i samma serie bryr sig tydligen inte om vad andra tycker.

7. Jaha... och...??

8. Det är risk att få kramp om du tränar med korsett.... (?)

9. Kanske är Justin Bieber och Selena Gomez ihop igen!

10. Shakira är gravid i tredje månaden.

11. Britney Spears har gjort slut med sin kille.

12. Per Holknekt berättar om otroheten mot Lena PH.

13. Någon Big Brother-Hanna har fått missfall, inne i huset.

14. En detaljerad redogörelse hur Big Brother-medlemmarna miste sin oskuld.

15. Angelina/Brad Pitt gifter sig! (det var den klänningen jag ville se!)

16. Prins Harry tar med sin flickvän till Frankrike.

17. Någon säger: "Jag är petig med maten".


Det var väl ungefär det som stod i denna kopiöst fantastiska tidning. Bästa: Angelinas klänning. Sämsta: Allt annat. Summa: Köper inte såna tidningar mer.


Tack och adjö. Nu ska jag ringa Jhonny Depp och höra om hans nya fru verkligen är bisexuell.

Presentation


En blogg, helt enkelt....

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards