Alla inlägg under mars 2015

Av Paola Loderini - 1 mars 2015 22:22



Det är okej med lite vind och det är okej med lite regn.... men att vintern består av ett väder där det inte regnar från ovan, utan på tvären och till och med nedifrån och upp! Att hår och smink blir totalförstört samtidigt som du fryser fast i den egen benmärg! Nä, nu vet jag med säkerhet att i alla fall jag föddes i helt fel land. "Åh...Sverige är så fantastiskt med de fyra årstiderna"........ yeh right. Mer sol och värme åt folket!

 

 

 

  Såhär ska det helt enkelt vara. 

 

Av Paola Loderini - 1 mars 2015 21:51

  Detta foto fick jag till min telefon. Så rogivande. 

Vacker vinterbild på ett litet barn. 

Av Paola Loderini - 1 mars 2015 11:54


 

 

Netflix är det absolut bästa som finns just nu eftersom all ledig tid jag har spenderas i sängen eller på soffan. Tredje rejäla förkyldningen efter nyår. Denna gång dock utan feber, men den kom istället med muskelvärk utan dess like. Hela ryggen värker och jag kan inte ligga på vänster sida. Om jag råkar lägga mig på den sidan känns det som om jag kör en kniv genom ryggen rakt in i lungan. Inte speciellt trevligt.

 

Hursomhelst har jag nu sett en dokumentär som heter Brave Miss World. Den handlar om Linor som veckor innan tävlingen blev våldtagen i en bil på väg till en tågstation. En av de bättre dokumentärer jag sett. Jag har precis skickat ett sms till min dotter, för jag vill att hon ska se den också. Denna borde alla se. 

 

   

 

 

Presentation


En blogg, helt enkelt....

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards