Direktlänk till inlägg 14 april 2015

Jag blev förälskad i en klänning....

Av Paola Loderini - 14 april 2015 21:39



Jag gillar inte guld, men till hösten kommer ett betydelsefullt kalas att äga rum och temat råkar vara vitt och guld. En klänning i guld tänker jag inte köpa.... var min första tanke.... utan jag letar vitt. Hur svårt kan det vara att hitta en vit liten blåsa. Hm...svårare än vad jag trodde. 

 

Så satt jag hemma och slösurfade och helt plötsligt såg jag den här! Så fantastisk! Ännu mer fantastisk blev det när jag såg att den hamnade på "halva-priset-rean". Detta kunde inte bli bättre! Jag var så lycklig! Just då, i detta ögonblick, var det ett Halleluja-moment. Men men.... 

 

 

   I brevlådan kom den. Så fantastiskt fin och med lite sommarbruna ben hade den varit perfekt. Tyvärr klickade jag hem den sista och tyvärr fanns den enbart i storlek 36. Det är inte första klänningen jag köper i denna storlek, så jag tänkte väl att en paljett-blåsa utan stretch borde vara både stel och tajt, men det löser sig. Får hålla igen på det goda strax innan festen bara....Klick klick.

 

Den anlände i min brevlåda idag. Meja hjälpte mig att ta på den ..... och ta av den igen. Dragkedjan i sidan hade jag spräckt om jag försökt dra upp den. Detta hade inte ens gått någorlunda om jag smort in mig i smör. Det var inte lätt att komma ur den kan jag tala om.

 

 Det var den absolut sista klänningen och jag har googlat i en timme nu. Såldes enbart av Nelly.com och nej, den finns inte. Adjö perfekta klänningen. Jag skickar tillbaka dig. 

 

Om någon därute hittar den, någonstans, så kontakta mig. Den heter V neck Heavy Sequins dress gold. 

 

 

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Paola Loderini - 30 augusti 2016 22:07

     Nu har jag ny bloggportal:        www.nouw.com/paooola ...

Av Paola Loderini - 29 augusti 2016 21:26

Kod för att importera min blogg till Nouw: 9926004046

Av Paola Loderini - 23 augusti 2016 21:20


  En förälder kom med ett armband och köttbullar på "köttbullens dag" idag.  En lyckligt lottad fröken! :)  Sötaste minsta köttbullarna.  ...

Av Paola Loderini - 23 augusti 2016 21:15


Presentation


En blogg, helt enkelt....

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< April 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards