Direktlänk till inlägg 7 juli 2015

Måndag

Av Paola Loderini - 7 juli 2015 00:25


I ett mycket vagt ögonblick lovade jag min dotter att jag skulle (både idag och igår) hjälpa till med rastning och matning av hundarna som bor hos barnens pappa. Detta innebar att jag helt enkelt fick gå upp kl 7 i morse. Kan man tycka är något tidigt i semestertider. Speciellt för mig som gärna tittar på Netflix till kl 2 på natten. Fördelen med detta är att jag hann göra så otroligt mycket idag:

 

Flertalet promenader och lek med hundarna. Hämtade mitt nya pass. (Jag ser ut som jag sålt smöret och tappat både pengar och ansikte. Kan jag köra med någon typ av reklamation?). Köpt nya utemöbler på balkongen. Köpt en sån där gym-boll, vad dom nu heter. Målat balkongens mur-väggar och räcke. Skurat balkonggolv och möblerat med mina nya möbler.  Druckit alldeles för mycket kaffe. En liten sväng till mini-gymmet med Viggo. Dragit ner de gamla möblerna och alla penslar och rollers i källaren. Hämtat mamma på centralstationen. Fikat på Starbucks. Handlat mat två gånger. Lagat något italienskt i form av fyllda pastarullar. Tvättat handdukar och släpat ner dom i tvättstugan för att min tumlare är trasig. (Fått klagomål här hemma för att handdukarna är något sträva att torka sig med.) Skickat iväg Viggo på bio med kompis.... fast det räknas ju inte till saker jag hunnit göra.  ;) Meja bakade brownies och vi har tittat på Frost innan vi nu stupar i säng. 

 

Fullt ös. Godnatt.

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Paola Loderini - 30 augusti 2016 22:07

     Nu har jag ny bloggportal:        www.nouw.com/paooola ...

Av Paola Loderini - 29 augusti 2016 21:26

Kod för att importera min blogg till Nouw: 9926004046

Av Paola Loderini - 23 augusti 2016 21:20


  En förälder kom med ett armband och köttbullar på "köttbullens dag" idag.  En lyckligt lottad fröken! :)  Sötaste minsta köttbullarna.  ...

Av Paola Loderini - 23 augusti 2016 21:15


Presentation


En blogg, helt enkelt....

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6
7 8 9
10
11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards