Alla inlägg den 3 augusti 2015

Av Paola Loderini - 3 augusti 2015 17:28



Redan höst? Enligt butikerna är det höst. Det nya kommer in och rean börjar ta slut. Det sista som finns ligger på 70% eller "halva reapriset". Butikerna tjänar pengar ändå. Påläggen är enorma på kläder och skor. Speciellt när det gäller de stora "billiga" kedjorna som köper in enorma mängder.... Hursomhelst så är det några höstisar som alla tydligen måste ha, och vad tycker vi egentligen?

 

Goth-trenden 

 

Jag tänker Lisbeth Salander....

..sen tänker jag ... hjälp.

 

Mörka jeans

 

Yes! det gillar vi. Bort med de ljusa!

 

Ormskinnsmönster

 

Nja, något kanske. Sedan stopp. 

En topp eller två + en liten väska.

 

Solgalasögon 


Självklart! så fort det är sol!

Även vintertid. 

 

Plagg i sweatshirt-material

 

Mysigt och kan vara snyggt.

Kanske inte till fest, men vardags. 

 

Silversmycken


Jag gillar stål, guld eller vitguld.

Silver är nog inte min grej.

 

Rutiga kläder och jackor

 

Nej tack.

 

Röda nyanser

 

Ja, ja, ja. Så snyggt med rött!

 

Poncho


Höstig känsla!

Fint och mysigt.

 

Skyhöga stövlar

 

Stövlarna över knät + hög klack.

Pretty woman! Tjohhooo!

Snyggt ihop med välklätt. 

 

 

 



Av Paola Loderini - 3 augusti 2015 17:14


Jag får Damernas Värld i brevlådan och jag tyckte att omslaget var lite extra snyggt för modellen hade ett sånt där stjärnhalsband som jag själv verkligen ville ha. Jag tänkte väl inte så mycket mer på det, eftersom detta halsband säkerligen ändå var svindyrt. Så strosade jag runt på lite rea-shopping med min kollega Helén. Vi hamnade i en butik med mindre exklusiva smycken. Mycket av det som fanns kan vi dessutom kalla ren skit. Där hängde stjärnorna!!! På rea dessutom! Så lycklig för detta. :) 



Av Paola Loderini - 3 augusti 2015 17:07



Jag är världens lyckligaste person som har över 7 veckors semester varje sommar. Denna sommaren har inte varit världens lyckligaste på grund av vädret. Det har varit en bedrövlig sommar och dessutom har jag tillåtit den att påverka mig vissa dagar i den grad att jag varit en av de mest griniga männsikorna i Sverige. Jag är inte nöjd efter den här semestern och jag är fullkomligt vansinnig för den där restresan jag hittade efter att jag suttit vid datorn i en evighet, försvann innan jag ens hade klickat klart. :( Nu får vi hoppas att solen och värmen är här för att stanna. Min sista semestervecka. Annars vet jag på allvar inte vad jag gör. 


Hälsningar den sol-lösa och halv-deppiga 

Av Paola Loderini - 3 augusti 2015 17:01




GRATTIS MIN ÄLSKADE SON

PÅ DIN 11-ÅRSDAG


 

Presentation


En blogg, helt enkelt....

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards