Alla inlägg den 24 augusti 2015

Av Paola Loderini - 24 augusti 2015 19:01



Innan Metallica i lördags samlades flera av de personer jag vuxit upp med. Bland annat Max och Mathias (som är på bild) och en hel del andra såsom Pierre, Patrik, Uno, Stefan, Fredrik, Jenny, Chatrine, Lelle....säkert glömt en del här också. Det får ni leva med. Väldigt trevligt och glatt blev det. Jesus min skapare vad jag skrattade. Tack alla för en oförglömlig dag och kväll! 

 

Sen var det ju så att Pierre tog säkert 20 bilder som jag skulle ha till bloggen. "Ta många, så väljer jag ut en"... Gick väl inget vidare som ni ser. Finns ju inte en bild där vi ser okej ut. Så lika bra att bara ta några och slänga ut här. Utan filter dessutom. Såhär blev det liksom. 

Fick lämna detta glada sällskap för att möta nästa glada sällskap på "Bar Himmel". Jag hade nämligen inte den där VIP-biljetten som alla andra hade utan en helt vanlig. Vilket visade sig vara en magisk biljett eftersom jag upplevde den bästa konserten ever. Otto och Peter blev mina dejter istället. Lika glada dom givetvis, för jag umgås enbart med folk som får mig att må bra. Vilket är en hel del, för jag är så lyckligt lottad att jag har så många fina runt mig hela tiden. 

 

 

LOVE

Presentation


En blogg, helt enkelt....

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards