Alla inlägg den 2 september 2015

Av Paola Loderini - 2 september 2015 15:51



Det bor en obotlig romatiker i mig. Har alltid gjort, kommer alltid att göra. Inte bara det att jag kan sitta och gråta i timmar till diverse filmer där du redan mycket tidigt kan förutse att prinsen får sin prinsessa, utan även att jag på allvar tycker att livet ska vara som en film. Det ska vara romatik oavsett hur länge eller hur mycket man varit tillsammans. 


Nu ska Charlotte Perrelli gifta sig igen. Hon var med i ett repotage i nya Damernas Värld, och jag fullkomligt älskar allt som har med bröllop att göra. Jag har till och med självutnämnt mig själv till bröllopsfixare (i den mån jag hinner och kan) till nästa års bröllop som är mellan två av mina vänner. Jag tycker det är vansinnigt roligt och allt är så vackert och glädjefyllt. Jag längtar och jag kommer att gråta en flod när dessa två säger ja. 


Kan i alla fall meddela att Charlotte kanske gifter sig i de blå skorna från Manolo Blahnik, som Carrie i serien Sex and the city gifte sig i. Ni vet när Carrie bar en lite kortare klänning och äntligen sa ja till Mr Big i ett rådhus. Precis dessa skorna visades i Damernas Värld i detta repotage, men det stod inte att detta var de definitiva bröllopsskorna. Jag hade givetvis gift mig i dom, för vita skor är faktiskt inte snyggt. Jag äger inte ett enda par vita skor. Inte med klack i alla fall. 

 

 

 

Här är de omtalade skorna

 

 

 

 

Pris? Svindyra. 

 

 

Presentation


En blogg, helt enkelt....

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards