Direktlänk till inlägg 1 oktober 2015

Bara fynd! Kolla här!

Av Paola Loderini - 1 oktober 2015 20:16



Lämnade Meja på en kurs. Hon ska lära sig att köra båt. Tog en sväng till Frölunda Torg och hittade en himla massa fynd på under en timma! Helt otroligt. Viggo får en luvtröja från Cubus. På Cubus har jag aldrig hittat något jag vill ha förutom underkläder, som jag egentligen inte gillar fast de är fina i färgen. Meja hittar sällan något där heller. Däremot har de fina färger på luvtröjor till pojkar. I alla fall ibland. Idag hade de en grön för två hundralappar. :) Så bra!


HM kan ofta ha de tråkigaste kläderna till pojkar som någonsin skapats, men ibland kommer ett guldkorn. Som den här stickade luvtröjan. Bara två hundralappar för den också! :) Så bra! Igen!


Den här ser ju inte alls rolig ut på galgen, men var väldans fin på! Tänkte att jag skulle tänka "outside the box" och prova något jag förmodligen inte skulle ha provat i vanliga fall. Så bra det blev! Kan ni inte se här på bild, men jag ska säga till min kollega i morgon att hon tar en liten bild på mig så får ni se att den är jättefin! På Gina för tre hundralappar. :) Himla bra faktiskt! Strykfri är den också! 


Och! Där fanns givetvis också ett svart skärp som jag letat efter. Mina svarta skärp har massa nitar eller krusiduller. Har letat efter en svart enkel väska och ett svart enkelt skärp. Detta fick duga för 129 kronor. Som hittat!  


Dessutom var det kampanj på den här, som då kostar endast 129 kr!!  (Cubus) Budget-fondation som fått en massa positiva ord i diverse tidningar. Får se om den fungerar som den ska. Förväntar mig ett Askunge-fejs ;) . 


Summan: Det blev väldigt mycket  roligt för en mycket låg kostnad. En stor applåd för budget-shopping! Nu ska jag iväg och hämta min dotter på Värdshuset i Långedrag, där hon går en båtkurs för att få köra båt själv, som hon så innerligt har önskat. Jag fattar ingenting av det hon läser, men det blir nog bra till slut. 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Paola Loderini - 30 augusti 2016 22:07

     Nu har jag ny bloggportal:        www.nouw.com/paooola ...

Av Paola Loderini - 29 augusti 2016 21:26

Kod för att importera min blogg till Nouw: 9926004046

Av Paola Loderini - 23 augusti 2016 21:20


  En förälder kom med ett armband och köttbullar på "köttbullens dag" idag.  En lyckligt lottad fröken! :)  Sötaste minsta köttbullarna.  ...

Av Paola Loderini - 23 augusti 2016 21:15


Presentation


En blogg, helt enkelt....

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards