Direktlänk till inlägg 21 december 2015

22 dec

Av Paola Loderini - 21 december 2015 21:41



Idag ska jag presentera två produkter som verkligen håller vad de lovar. Vi alla kvinnor har köpt flertalet produkter genom åren och är väl mer eller mindre nöjda. Jag är inte en sådan där person som lägger en förmögenhet på en ansiktsrengöring varje månad utan när den är slut kan jag tvätta mig med vanlig tvål, hör och häpna, utan att få panik. Lite dagkräm/nattkräm på en tvåltvättad hy är inte alls så himla tokigt. Nu dör Tina, vän och hudterapeut, när jag skriver detta. Hon tycker förmodligen att jag misshandlar mitt fejs men en Palmolive-tvål. ;)

 

Hursomhelst finns det två produkter som faktiskt är helt fantastiska. Den första är en mask. En som du kan köpa hos Tina på salong Hårspa vid Kärringberget i Långedrag. Vad den kostar vet jag inte, eftersom jag bara har ett prov hemma. Här kommer den och du får bokstavligen en hy som Askungen. 

 

  Mirakel-masken

 

Den andra produkten är en gel som bokstavligen får dina döda hudceller att ramla av. Inte som en peeling utan du får bokstavligen dina döda hudceller i handen! Jag har aldrig varit med om något liknande! Helt otrolig. Jag fick den i Glossybox, och jag blev väldigt imponerad. Använde denna innan masken från Exuviance och nu tror jag bestämt att jag ser himla fräsch ut. :) Här kommer den i engångsförpackning. Jag vet inte hur den säljs. Om det är i tub, burk eller engångsförpackningar eller hur mycket den kostar. Står i alla fall på önskelistan. :) 

 

  

 

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Paola Loderini - 30 augusti 2016 22:07

     Nu har jag ny bloggportal:        www.nouw.com/paooola ...

Av Paola Loderini - 29 augusti 2016 21:26

Kod för att importera min blogg till Nouw: 9926004046

Av Paola Loderini - 23 augusti 2016 21:20


  En förälder kom med ett armband och köttbullar på "köttbullens dag" idag.  En lyckligt lottad fröken! :)  Sötaste minsta köttbullarna.  ...

Av Paola Loderini - 23 augusti 2016 21:15


Presentation


En blogg, helt enkelt....

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards