Direktlänk till inlägg 26 januari 2016

Kärleken är gränslös!

Av Paola Loderini - 26 januari 2016 22:13


Jag har frågat Meja om jag fick blogga om detta, för hon är så söt och speciellt när hon driver med sig själv. 


- Mamma, jag fattar inte att jag ska gå på Justins konsert!!! Fattar du?! Jag kommer bara stå där i publiken, och jag kommer ha med mig en pall, för jag är så kort... och så kommer dom se mig och liksom "Du får komma upp på scenen" och så kommer han sjunga till mig! Sedan kommer han pussa mig på kinden!

- Okej... det är du och en miljard andra ungdomar.... eller typ hysteriskt skrikande och gråtande ungdomar, så att han ska se just dig är ungefär lika troligt som att ni kommer bli ett par och leva lyckliga i hela ert fantastiska liv.... men jag hoppas verkligen att det händer....önskar dig all lycka hjärtat!

- Ja, mamma, det kan hända. Kanske inte nu när jag är 14 och han 22 men sen när jag är äldre. Det är 9 år mellan dig och pappa. Det kan hända. Han är såååååå snygg. Han är typ snyggast i hela världen. Det finns ingen snyggare. 

- Jag har alltid sagt att du ska ha drömmar och ingen dröm är för stor. Men denna är... ja... typ omöjlg. Jag är hemskt ledsen. Det är mer troligt att jag vinner 250 miljoner än att du blir ihop med Justin. 

- Han är sååååå snygg. 

- Jag har förtått det. Eftersom du var helt emot tatueringar och nu liksom är det så coolt. Du tycker om ett par skitfula byxor med Playboy-kaniner som jag vägrar låta dig köpa, och dessa springer han runt i (fulaste jag sett).  Du tycker han är cool när han springer runt i pyjamasbyxor med haremstuk och dessutom ett par short över.... vem är hans stylist egentligen?!

- Bara på honom mamma.... baaaara på honom.... 

 

 

(Hon tror inte på detta egentligen...vi skrattar ju åt det, men hon tänker inte sluta drömma, och spela ALLA hans låtar 432 gånger till för att inte riskera att inte kunna sjunga med på konserten. Till och med jag har min favoritlåt nu! Fall - från plattan Believe - acoustic version)  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Paola Loderini - 30 augusti 2016 22:07

     Nu har jag ny bloggportal:        www.nouw.com/paooola ...

Av Paola Loderini - 29 augusti 2016 21:26

Kod för att importera min blogg till Nouw: 9926004046

Av Paola Loderini - 23 augusti 2016 21:20


  En förälder kom med ett armband och köttbullar på "köttbullens dag" idag.  En lyckligt lottad fröken! :)  Sötaste minsta köttbullarna.  ...

Av Paola Loderini - 23 augusti 2016 21:15


Presentation


En blogg, helt enkelt....

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards