Alla inlägg den 26 mars 2016

Av Paola Loderini - 26 mars 2016 10:38


Jag och Johan gjorde den tråkiga långa fredagen glad och lång istället! Mat och dryck och många skratt blev det. Lite roligt när han tog en bild på oss i taxin och skickade bilden till hans vänner, och de reagerade "Men var inte ni på pause?".... Då svarade Johan "Det kostade mig 10 röda men när de vissnar är vi säkert på ruta ett igen!" (10 röda betyder 10 röda rosor tydligen). Jag tyckte det var så himla roligt så jag frågade faktiskt om jag fick skriva det här. När han gick så tittade han på jättevasen med de 10 röda och sa "Hoppas fan ni blommar länge!".... Ha ha ha ha. Sedan har han en annan sida som han själv tycker är fasansfullt rolig och lite fiffig När han liksom får till det (tycker han själv) och skrattar ihjäl sig. Till exempel som i morse när jag sa att jag gärna tar två kokta ägg till frukost ihop med en macka och två liter kaffe. Minst.


- Jag vill nog inte ha äggen ändå. Tror jag är anti-ägg bara för det är Påsk. Jag gillar inte denna äggiga högtid. 

- Eller så har du ägglossning... 


Ja, ungefär där ligger humor-ribban efter en kväll på stan.... ja ja. What can i say? 



Tredje Långgatan

Taverna Averna 


Presentation


En blogg, helt enkelt....

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards