Alla inlägg den 29 mars 2016

Av Paola Loderini - 29 mars 2016 21:41


Mer fest åt folket! Wooohooo! Nu har jag hittat bästa sidan att söka festlokal! Du bestämmer vilken typ av evenemang, hur många som ska bjudas in och i vilken stad. Så jag testade FEST, 30-50 PERS, GÖTEBORG. Där fanns det en massa spännande festlokaler för uthyrning. Även Malins Skafferi som jag enbart trodde var ett supermysigt lunchställe. Nu kan ju släktträffen placeras där istället, (för det behövs en hel del fest för att min släkt ska orka umgås) och så slipper vi alla oroa oss för vem som råkade ställa vinglaset på bordet utan underlägg. Kan ju inte bli bättre!

 

Heaven 23 var också ett bra alternativ. Eller varför inte hyra en båt? Det har vi ju gjort förr! Perfekt för alla oss nära och kära! Behöver förmodligen utöka antal inbjudna till 100 personer visserligen. Inte för att det skulle vara ett problem. Hursomhelst behöver vi inte tänka själva längre när vi planerar! Mer fest åt folket! Välkommen våren! 

 

 

 

  Varför inte fest med scen för alla sångglada?  Basty innan utgång? 

 

www.venuu.se

 

 

Presentation


En blogg, helt enkelt....

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards