Alla inlägg den 3 april 2016

Av Paola Loderini - 3 april 2016 17:23


Övningen heter Superman enligt en (rätt så icke trovärdig) källa. Jag har investerat i en yogamatta en gång. Nu ska den alltså fram så fort jag blivit av med den kopiöst fruktansvärda träningsvärken jag har i rumpan just nu. Tror dessutom det hela blir något roligare om jag köper en röd mantel och någon vän kommer hit och kör en jättefläkt på mig samtidigt. Kanske även lite sountrack i bakgrunden från någon av filmerna. 


Av Paola Loderini - 3 april 2016 17:13


Jorå. En veckas ledighet gick fort

Av Paola Loderini - 3 april 2016 13:21


150 kr

www.lyko.se


Detta förvandlar ditt glansiga lack till matt!

Magiskt och väldigt spännande!


Jag är inte på något sätt sponsrad av Lyko eller något annat företag som säljer de produkter jag använder, men jag fullkomligt älskar att "shoppa med klick" eller som jag säger "jag klickar hem". Det betyder att jag köper på nätet. Jag tycker det är lite terapi. Mysigt att lägga grejerna jag vill ha i varukorgen och vänta en dag eller två. Sedan går jag in igen och tittar. Ibland tar jag bort allt i den där korgen och ångrar alltihop och ibland klickar jag på KÖP och väntar på det där spännande paketet. Jag köper från Lyko för att det är fraktfritt. Även Zalando har fraktfritt (även returer). Fraktfritt är lite extra trevligt. Igår köpte jag en bikini och ett par shorts till Meja på en sida som inte har fraktfritt och då blev det helt plötsligt inte alls lika roligt, men jag hade lovat henne för hon har bränt alla sina pengar på skor. Ja, äpplet faller väl inte så långt ifrån trädet. 


Hursomhelst så vill jag säga att allt jag lägger på bloggen köper jag gärna själv eller så ligger det på önskelistan. Därför har jag köpt mig fri från övrig reklam, för egentligen ska det finnas en del annonser mellan var tredje eller var fjärde inlägg jag skriver. Det kan liksom ploppa upp allt möjligt. Till och med från företag som gör bröstförstoringar och andra kirurgiska ingrepp. Det finns ungdomar som läser här. Sådan reklam vill jag inte ha på min blogg. Jag är mamma till en dotter på 15 och dessutom lärare. Jag försöker lära barn och ungdomar hur man ska granska reklam med kritiska ögon och dessutom se och känna att man alltid har ett värde som människa. Därför passar inte vilka annonser som helst. Däremot påminner inte den här bloggplatsen om att min "Fri-från-reklm-tid" är över så om det råkar vara en annons så har jag bara inte hunnit betala nästa period. 


Presentation


En blogg, helt enkelt....

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards