Alla inlägg den 12 april 2016

Av Paola Loderini - 12 april 2016 22:39


En guldig spegel som sprayas orange gör rummet lite coolare. Min granne Louise hade lite färg över och hoppsan! Det blev väldigt bra i solskenet! Är trött på det "gamla guldet". Hittade även en rätt ful växt med konstiga blommor på Plantagen. Ångrar att jag köpte den men nu får den stå där. Det är inte meningen att den där boxen bakom krukan ska synas. Det är Mejas fel att den gör det. 


Färskostfylld kyckling med gnocchi kan du hitta på ICA Handla-appen. Jag har nu lagat tre olika recept från appen sedan i söndags. Först någon korv med pasta och röd pesto som verkligen inte smakade någonting. Sedan igår blev det några räkor i kokosmjölk med ris. Johan fick komma hit och rädda den med lite kryddor och buljong, för den smakade ingenting den heller. Men idag, mina vänner och bekanta, blev det himla gott. Ta hem ICA Handla för den har rätt bra system med shoppinglistan också. Annars kan ni skicka ett sms till mig så kan jag skicka över receptet. 


Mina elever säger att jag är besatt av matte. Så en kille tyckte att han skulle visa det med en uträkning. Gulligt. Är jag ett svar eller en enhet? Hmmm.....

Av Paola Loderini - 12 april 2016 14:22





Blir glad av färg!


Snälla våren... säg att du kommit för att stanna. 

Av Paola Loderini - 12 april 2016 14:17

Lycka är nya Converse!


Av Paola Loderini - 12 april 2016 14:10

  Detta var väl så jäkla snyggt så att jag hamnade lite i den där drömmen "om jag vinner på lotto så.....". Trappan var så himla läcker. Inspiration till mitt nästa boende! ;) 

Presentation


En blogg, helt enkelt....

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards