Alla inlägg den 2 maj 2016

Av Paola Loderini - 2 maj 2016 20:57


Av dessa vackra damer så har ni Sara i mitten.

 

Idag var dagen då våren kom och jag skulle vara utvilad, glad och gärna hinna locka mitt hår på morgonen, men det blev inte riktigt så. Jag vaknade sent, Viggos svindyra cykel visade sig vara stulen och livet blev inte riktigt så harmoniskt. Jag var en surpuppa på jobbet, lite lagon stressad och kände väl efter någon timmes övertid att nu får det fasen vara bra för idag. 

 

I min brevlåda hittade jag ett mystiskt paket. Min tanke var först "Vad har jag köpt nu?" och avsändaren kände jag inte igen eftersom jag känner henne vid namn Sara Safashad och glömde helt av att hon faktiskt gift sig (vackraste bruden ever) och numer heter Olsson. Kunde det vara något jag klickat hem från Tradera? Nähä! det var det inte utan paketet var fyllt med skincare från Restylane! Det blev julafton här hemma och hela surpuppe-humöret försvann ju på två sekunder! Wooohooooo! Tackar dig ännu en gång för att du förgyllde min dag (och mitt utseende). Produkterna är fantastiska. 

 

Vill du ha hy som Askungen? 

Shoppa här: 

 

www.restylane.se

 

 

RESTYLANE SKINCARE

 

 

 

Presentation


En blogg, helt enkelt....

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards