Alla inlägg den 7 juli 2016

Av Paola Loderini - 7 juli 2016 10:27


Kate Moss vill jag ha på väggen. 


Bryan Adams foton av kända personer på Fotografiska. 



Victoria Beckham förljer jag på Instagram. Idag är hon, som så många år av hennes liv, alldeles för tunn och ögonen ser väldigt trötta ut på många foton. Tyvärr äter inte kvinnan som hon borde men hon är (enligt mig) en av världens bäst klädda kvinnor. Hennes man är en av världens bäst klädda män. Är det något hon kan så är det kläder. Enligt pressen är hon på listan "Kvinnor som flyger med klass".  Hon är alltid välklädd när hon lämnar ett flygplan. Vi andra dödliga flyger i mjukisbyxor och Converse. Följ henne på Instagram så får ni se vad jag menar. 




Även en fantastiskt utställning om Greta Garbo (1905-1990). Svenska skådespelerskan som blev USA:s rikaste kvinna då hon tjänade ihop sin förmögenhet på egen hand. En skådespelare som var så hemlig att hon inte ens gick på sina egna premiärer. Åker du till vår kära huvudstad så glöm inte Fotografiska. 

Presentation


En blogg, helt enkelt....

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards