Alla inlägg den 26 juli 2016

Av Paola Loderini - 26 juli 2016 00:01


Takterassen på Bellora

från vänster:

Lelle, David, Novy, jag och Johan


Just me...

a happy picture




Tacos and Tequila

Jag och Stina

 

Stina vet hela min historia sedan jag var 7 år och började första dagen i första klass. Hon vet nog varenda känsla, varende liten tanke. Hon har följt mig genom alla frisyrer, genom alla kläder, genom mina pojkvänner, genom alla fotbollsträningar, genom alla utekvällar.... Vi har varit varandras brudtärnor. 

 

Så fort vi träffas så släpper jag ut precis allt jag vill säga, släppa taget om, eller bara ventilera för feedback. Hon har aldrig dömt mig och jag har aldrig dömt henne. Vi är två människor som  ser våra erfarenheter som en tillgång oavsett om det är en erfarenhet vi gärna sluppit eller om det är en vi gärna upplever igen. Verkligheten formar oss och vi kan driva med oss själva och om våra bekymmer. Vi skrattar bort det mesta och det är så jäkla skönt att ha en sådan person i sitt liv. En person som är mer involverad i sitt liv än en man, barn, mamma, syskon och så vidare. Den relationen som håller längt är faktiskt den du har med din bästa vän. 

 

Tack för att du finns underbara du! 

Presentation


En blogg, helt enkelt....

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards