Direktlänk till inlägg 8 augusti 2016

What?! Det kan inte vara möjligt!!!

Av Paola Loderini - 8 augusti 2016 20:33

Jaha! Då hittar jag en annons där ett par lårhöga stövlar från Steve Madden ska släppas. Perfekta klacken, perfekta längden.... ja ni vet... ett par som kommer förgylla hela tråk-hösten.  Jag ska ha dom så jag ringer upp huvudkontoret och frågar de alldeles nödvändiga frågorna. "När släpper ni stövlarna?" "Släpps dom på nätet innan de anländer till butik?" "Vilka butiker kommer att ta in dom?" och tjejen menar att de kommer endast ta in 140 par i hela Sverige och de kommer släppas online först. De svarta kommer kanske säljas i butik, men för att vara på den säkra sidan ska jag vakta hemsidan varje dag för de släpps någongång i veckan. Men då så! Så heeeeeeeeela förra veckan gick jag in på deras sida och varenda dag (tre gånger om dagen) stod det "Online soon". Så börjar jag jobba i morgon och glömmer av att jag faktiskt börjar jobba en tisdag. Detta betyder att idag är det måndag. En helt jäkla vanlig arbetsdag för alla som bestämmer när den där jäkla stöveln ska släppas. Jag går därför in liiiiiiite försent och de är totalt slutsålda!!! I båda färgerna dessutom! Jag blir fullkomligt tokig. Nu får jag antingen tänka "det var inte meningen att jag skulle ha dom", eller "googla ihjäl dig för att hitta dom till något jäkla överpris". Vågade inte ens blogga om dom för jag var livrädd att någon av er som läser bloggen skulle beställa och jag bli utan. Nu blev jag utan i alla fall så om någon av er sitter hemma och ångrar att ni köpte dom i storlek 39 eller 40, ring mig! Skicka INTE tillbaka dom för allt i världen. 

 

 

 

Steve Madden

Gleemer

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Paola Loderini - 30 augusti 2016 22:07

     Nu har jag ny bloggportal:        www.nouw.com/paooola ...

Av Paola Loderini - 29 augusti 2016 21:26

Kod för att importera min blogg till Nouw: 9926004046

Av Paola Loderini - 23 augusti 2016 21:20


  En förälder kom med ett armband och köttbullar på "köttbullens dag" idag.  En lyckligt lottad fröken! :)  Sötaste minsta köttbullarna.  ...

Av Paola Loderini - 23 augusti 2016 21:15


Presentation


En blogg, helt enkelt....

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2016
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards