Alla inlägg den 21 mars 2016

Av Paola Loderini - 21 mars 2016 18:15


 

 

www.glossybox.se

 

 

Det finns så mycket fiffigt nuförtiden! Jag köpte en prenumeration till Meja i julklapp (2014) på Glossybox (finns även för män). För ni som inte det vad detta är så innebär det att det kommer ett lyxigt paket en gång i månaden med produkter. Sådär lyxigt inslaget så det känns som att du packar upp något du köpt från ett litet parfymeri i London. Denna box, som oftast är rosa till färgen, kostar i alla fall 139 kr i månaden inklusive frakt, och man ska INTE öppna mejlet man får innan boxen anländer. Du har nämligen möjlighet att avboka din box om du tycker att produkterna inte passar dig. Att öppna mejlet är samma sak som att tjuvkika på en julklapp två veckor innan tomten kommer. Gör inte det! Det du inte vill ha när boxen väl kommer ger du helt enkelt bort. Meja fick ett år och sedan skulle prenumerationen sägas upp. Men jag tog över den och allt går nu till mig! Eller, jag menar, om Meja inte är i lägenheten när paketet kommer går alla produkterna till mig. Är hon hemma blir det mer eller mindre en brottningsmatch och boxen flyger åt alla håll. Hon har inte riktigt insett att det är jag som betalar och det är mitt namn på boxen. 

 

Men nu ska ni få se! Nu är det så fiffigt att det finns någonting som heter Bakboxen! Tydligen finns det två olika prisklasser på denna: 190kr/380kr. Låda med recept, råvaror och redskap! Kolla in detta:

 

www.bakboxen.se

Hur gulligt är inte detta? :)  

 

 

Presentation


En blogg, helt enkelt....

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards