Direktlänk till inlägg 28 augusti 2011

Nu är sommaren över...

Av Paola Loderini - 28 augusti 2011 20:18

Jaha... då var denna sommaren över och vi blev en sommar äldre. Tack och adjö solstrålar som värmt min kind, och välkommen regn som faktiskt inte kommer uppifrån, utan i denna stad kommer regnet alltid från sidan. Det liksom regnar på tvären!! Fattar ni? På tvären. Mascaran sitter på kinderna innan du ens satt dig i bilen....


  Här är jag. Jo, det är säkert! Såhär ser jag ut på stranden...Som ni ser på bilden är jag lite lagom nedstängt av havsvattnet men inte tillräckligt, så jag behöver ingen handduk när jag solar...Jag sitter i den här ställningen så länge att mina armar blir stela...så stela att jag vid senare tillfälle köper mjölk genom att ställa mig med ryggen mot mjölkkylen inne på ICA, armarna har liksom fastnat. Ni ser också att mina bröst är lagom stora och sitter precis på rätt ställe. Jag har den perfekta solbrännan eftersom jag suttit så i flera timmar...Ryggen och resten av baksidan solar jag en annan gång...Huvudet ramlar av efter en stund...

Ni ser också att jag vanligtvis solar på stränder där ingen annan befinner sig, eller har befunnit sig innan (typ Fiskebäck??) och inga barn står och skriker att dom vill köpa en glass till för de har ju bara ätit 3... Såhär ser mitt liv ut på stranden. Jag äter enbart salladsblad om ni undrar. Ibland med lite salt på...


Adjö sommar.... kommer att sakna dig.



 
 
christina.z@glocalnet.net

christina.z@glocalnet.net

29 augusti 2011 09:25

Jag avundas din chokladbruna saltstänkta hud! Och ja, jag tror verkligen att det är så du ser ut på stranden, eller jag vet....jag har sett dig vännen. Alltid lika snygg !!För egen del är jag så glad att sommaren är över, så att jag kan täcka och gömma min spröda grisrosa hud som närmast kan liknas vid en fosterhinna. Välkommen hösten och alla heltäckande kläder. Kram Stina

http://Stina

Paola Loderini

2 september 2011 16:21

Ha ha... du är inte klok.... Jag är just nu grön.. så förkyld så ingen inte ens vill prata med mig i telefon för att de tror att jag ska smitta...puss...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Paola Loderini - 30 augusti 2016 22:07

     Nu har jag ny bloggportal:        www.nouw.com/paooola ...

Av Paola Loderini - 29 augusti 2016 21:26

Kod för att importera min blogg till Nouw: 9926004046

Av Paola Loderini - 23 augusti 2016 21:20


  En förälder kom med ett armband och köttbullar på "köttbullens dag" idag.  En lyckligt lottad fröken! :)  Sötaste minsta köttbullarna.  ...

Av Paola Loderini - 23 augusti 2016 21:15


Presentation


En blogg, helt enkelt....

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards