Alla inlägg den 24 mars 2014

Av Paola Loderini - 24 mars 2014 17:16

Vi hade en tjejfest för 60 personer i höstas. Alla älskade maten och flera har beställt av "Bakdelen" efter den. Ska ni ta hem mat så ska ni absolut beställa här och inte någon annanstans. Världens godaste och mest prisvärda! Här ser ni en av många bufféer som finns att beställa. Smaklig måltid, är väl det minsta man kan säga.

Av Paola Loderini - 24 mars 2014 00:27

Musik! I alla former och färger! Jag haringen musikstil alls. Om någon skulle fråga mig om vad jag lyssnar på så kan jag inte svara. Jag lyssnar på allt. Speciellt en söndag som denna, när min son tränar fotboll på en plan som ligger mitt i en slinga. Idag, i solskenet, med lurar som stänger ute allt annat. Jäklar! Jag hamnar i en annan värld. Världens bästa terapi som inte kostar en krona. Snacka om att rensa hjärnan.


När solen tittar fram efter att ha vistats så lång tid i vintermörker blir jag fullkomligt förälskad. Det känns som att jag varit fastkedjad i en grotta några månader och helt plötsligt kommer ett besked om att straffet nu är avtjänat och jag får gå. Frihet. Jag är född i fel land. Regnet har jag inte så mycket emot. Blåsten avskyr jag. Det blåser jämt i Göteborg. Jag gick ut på balkongen förut. Stjärnklart och vindstilla. Det tackar vi för.


Buona notte :)


Presentation


En blogg, helt enkelt....

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards