Alla inlägg den 20 mars 2014

Av Paola Loderini - 20 mars 2014 23:00



Vart tog veckan vägen? Helt galet! Dagarna försvann, och jag har även tappat bort en dejt. Låter lite knäppt, men så är det faktiskt. Han är borttappad. Det är en historia för sig. Den lägger jag inte här på bloggen. Det var en cool kille i alla fall. Eller är, för han finns ju liksom. Fast en bit bort.


Jag har haft något man kallar "en-så-hysterisk-dag-så-att-jag-glömde-äta-lunch-och-jag-sa-många-fula-ord-när-ingen-hörde". När jag väl satt i bilen på vägen hem (en bil som jag har börjat gilla igen tack vare den borttappade dejten) så ringde min lilla dotter. Hon hade på alldeles egen hand fixat sin praktikplats. Hon ska praktisera på ett bageri. Snart 13 år. Vad hände? Det är inte bara veckorna som springer iväg, utan åren! Jag har snart en 13-åring här hemma. Högstadiet väntar. Hennes kära mamma vet precis vad detta innebär :/ 


Väl hemma blev det till att laga mat samtidigt som Viggo skulle träna på sitt föredrag om Zlatan. Han ska vara "klass-reporter" och nu har jag lärt mig att Zlatan började i Malmö FF, och sedan blev köpt för 82,5 miljoner av Ajax som sedan sålde honom för 175 miljoner till Juventus,...sedan Inter...eller? Därefter hamnade han i Barcelona för nåt rekordbelopp, och sen AC Milan, och nu spelar "Ibra" i Paris. Eller blandar jag ihop detta nu? Han har dessutom tagit emot inte mindre än 8 Guldbollar, som Sveriges bästa spelare. Hans kvinna, Helena Seger, är mamma till hans två barn, Maximilian och Vincent. Helena är  väl sisådär 10 år äldre än honom. (coolt). Viggo kommer att ha en strålande lektion i morgon :)


 

 

Trött.... tröttare..... tröttast.

Komparera adjektiv när du fortfarande kan hålla dig vaken.










Av Paola Loderini - 20 mars 2014 22:57

   Håret är fantastiskt och jackan är så snygg!

Presentation


En blogg, helt enkelt....

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards