Alla inlägg den 14 augusti 2013

Av Paola Loderini - 14 augusti 2013 22:49

Tänk om man mötte sin spegelbild och såg ut såhär....lika söt som en sockerbit.....

Av Paola Loderini - 14 augusti 2013 22:41

Vet att han verkligen har såna här underbart vackra ögon..... Shit!!!

Av Paola Loderini - 14 augusti 2013 20:22

   Sushi i stan..... spännande?


Jag fattar om du tar ett foto på en maträtt och lägger till ett recept. Men det gör inte vi folk... utan vi tar ett foto på det vi äter till lunch och lägger ut på FB eller Instagram. Vad betyder det egentligen..?.. är det typ "Kolla här! Kolla vad jag äter när ni andra äter er tråkiga lunchlåda?" eller.... "Jag har råd att äta lunch ute!".... eller... ?? Här är min sushi! Kolla! Fasen va spännande! Jag äter sushi...! Jag har också lagt ut matbilder.... faktiskt... men fattar inte direkt syftet... varför gör vi det egentligen? Ingen jävel bryr sig väl om vad vi andra har i magen....? Därför tog jag ett snyggt foto på min sushi. Jag åt den alldeles ensam... så det måste vara en tragisk sushi... jag bjuder på det.

Av Paola Loderini - 14 augusti 2013 20:14


Har varit bjuden på middag tre dagar i rad! Så himla lyxigt. Först var jag på Världshuset i Långedrag med Therese och Magdalena. Sedan tog Peter mig till en restaurang som var riktigt häftig, och jag har glömt namnet men jag ska blogga om den när jag hämtat lite bilder och så.. och igår blev jag bjuden till Daniela. Tack till er allihop för att ni är så generösa och att ni finns i mitt liv. Puss och Kram!

Av Paola Loderini - 14 augusti 2013 20:06


   





 





Presentation


En blogg, helt enkelt....

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17 18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards