Alla inlägg den 8 maj 2014

Av Paola Loderini - 8 maj 2014 23:40

Jag såg den här ringen på en bild. Ingen aning var den kommer ifrån men jag tycker att den är fantastisk!

Av Paola Loderini - 8 maj 2014 18:22



Rätt intressant att alla lägger så jäkla mycket krut på att få väljare precis innan valet. När valet väl är gjort ser jag inte några fina ord och löften längre. Det kommer väl att dröja.... ja, låt oss säga 4 år tills dess.... För under kommande 4 år behöver ingen vara ute och gapa... då fejsar man liksom inte folket. Det behövs ju inte. Men när de fyra åren gått och "Nisse" återigen vill ha makten. Då kommer han ut med stormsteg. Spännande det där.... för jag träffar "mitt folk" varje dag, makten har jag varje dag, inte vart fjärde år. Kanske är detta att ta i en smula... men vet ni vad? Jag är ingen politiker. Jag gapar och för ett herrans liv alla dagar på året.... kanske något politikerna kan tänka sig att göra också? Med mitt temperament borde jag nog inte vara politiker heller. Jag hade inte fått stanna länge. Jag hade blivit skitförbannad.


Göm er inte när domaren blåser för rött kort. Sätt er på bänken och se vad era medspelare gör. Det är nämligen så att de spelar antagligen vidare. Efter matchen så pratar man om vad som gick bra och vad som kunde göras bättre.... sedan spelar man en match till.

Presentation


En blogg, helt enkelt....

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18
19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards