Alla inlägg den 26 maj 2014

Av Paola Loderini - 26 maj 2014 22:20

   Nämen hoppsan. Vi är några här i Göteborg som gärna skulle trösta dig, Joel ;)

Ett så kallat "frikort" för många jag känner.


Av Paola Loderini - 26 maj 2014 22:14



Det finns en butik på Linnégatan som heter Stajl. En fantastisk mysig speciell butik.

Hittade  fina ting som jag gärna skulle sätta på väggen hemma. Bland annat den här.



 

149 kr (tror jag)

Fint budskap och något jag verkligen tror på.




Av Paola Loderini - 26 maj 2014 22:11

   En av världens vackraste kvinnor, Heidi Klum.

Där ligger min samling skor i lä kan jag säga.


Av Paola Loderini - 26 maj 2014 21:55



Idag lämnade jag mitt hem på morgonen och kom hem 22.00 På schemat var det jobb, hämta kids, utvecklingssamtal för Meja och middag hos Viggos klasskamrat med ett gäng föräldrar. Nu är jag helt färdig och ska då passa på mitt i denna "koma" som jag bfinner mig i nu, rätta tre stora religionsarbeten och sammanställa 50 muntliga resultat från ett nationellt matteprov. Jag ska även registrera mina räkningar och om jag orkar ska jag byta sängkläder.


Jag vill ha lite semester nu. 


Jag vill åka på spa.


Just saying...



Såg en intressant bild idag


 

Lady Gaga

Men på riktigt, vad är det för fel?

Ja ja, allt för konsten eller?

För mig är hon bara konstig.

Fruktansvärt konstig.




Av Paola Loderini - 26 maj 2014 00:02



Jag har fått frågor om varför ni bara kan se ett par inlägg på bloggen och inte fler av de som jag skrev för ett tag sedan. De flesta läser bloggen från "paddan" eller telefonen och då kan man inte klicka sig till nästa sida eller tidigare inlägg direkt. Man måste först klicka på "webbversionen" som kommer allra först i inlägget. Då får man den sidan som alla får när de klickar in sig via en dator. Då kan man klicka runt på sidor eller kategorier. Klickar du inte på webbversionen så får du enbart de 2-3 senaste inläggen. Men för att läsa från telefonen är ju denna "telefon-version" bäst för att allt blir större och mer lättläst. Om ni vill läsa äldre inlägg eller söka på något är det bäst att sitta vid en dator.


Kram på er!


with love


Paola

Presentation


En blogg, helt enkelt....

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18
19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards