Alla inlägg den 14 juli 2014

Av Paola Loderini - 14 juli 2014 00:21



Vecka 28. I tre år i rad har jag och mina barn hyrt stuga på Knarrholmen och vi tar med oss solen dit. Veckan du ska stanna innanför Sveriges gränser är just denna. Vecka 28, varje år! Det är min magiska vecka som ger mig den där svenska sommaren jag kom ihåg från att jag var liten. När den svenska sommaren är såhär, då vill jag inte vara någon annanstans i hela världen.


Knarrholmen. Vi är ett gäng som hyr stuga och det är även så att många vänner kommer ut med färjan över dagen för att umgås. Ett stort tack för trevligt sällskap vill jag säga till er allihop. Även till två hundar som också ville njuta av den vackra ön.

   På väg till Knarren.

Vi åker på avgiftning från storstadslivet.

Ingen fest, inget smink, ingen dator, ingen TV...

Hur mysigt som helst och supernyttigt, anser vi.

Fia med knuff var tydligen det som "ägde".



   Tack till Joakim Olsson och hans son Theo.

Vi blev hemkörda med denna båt från Knarren.

Det var verkligen att sätta guldkant på tillvaron!


 

Viggo på hopptornet.

Hoppade även från 3,5 meters höjd.

Modig kille! :) Mitt favoritfoto.


 

Tilda & Meja

Mejas bikini är fantastisk-

synd att hon hann före mig ;)

Jag får leta efter något annat....


   

Min bästa och äldsta vän Stina

tog veckans bästa foto av våra barn.

Jossan och Victor är också med!


 

Utanför min stuga klockan 23.40

Magiskt. Förälskad i månskenet.


 

Morgonen är lika magisk den...


 

Det jag saknat från fastlandet

är Frapino Caramel med grädde.


Godnatt alla!


Tack för en underbar vecka!


Paola














Presentation


En blogg, helt enkelt....

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards