Alla inlägg den 7 oktober 2012

Av Paola Loderini - 7 oktober 2012 16:31

  Som en gudinna....    Isblå ögon

Av Paola Loderini - 7 oktober 2012 16:24



Här har vi vackra Kate. Trefärgat hår. Ser ni!? Snyggt med 3 olika färger på slingor.

Kanske inte så modernt just nu, men hon är i alla fall väldigt snygg i det... eller hur?


   

Bild som är väldigt "gammal" men hon är fin i mössa:)

Såhär ser hon ut i välrdens snyggaste solisar. 

Den slarviga knuten och det lilla näpna ansiktet. Supersöt!

Av Paola Loderini - 7 oktober 2012 00:13

Jag har varit krasslig... Eller rättare sagt jäkligt sjuk. Man kan inte vara sjuk för jag åker med jobbisar till Frankrike på måndag morgon och mitt jobb denna vecka har ju varit att planera upp den veckan som kommer, samt allt annat som man ska göra. Har man också barnen så ska de hämtas och rås om. Skitstressad, jäkligt sjuk, och min måstelista ska då göras i morgon. Annars är det kört. Min dator på jobbet dog. Ställde den på en trave böcker. Pang! På golvet låg den och tog sina sista andetag :( Det är väl tur att det man behöver ligger "ute" och ingenting behöver räddas. Fick gå in till chefen och skämmas. Jättebra nu när jag verkligen behöver den. Jag ska inte gnälla. Jag får jobba i ett annat land. 20 grader passar mig bra. Jag bloggar från mobilen nu. Därför blir inlägget lite fult. Fattar inte hur man får ett stycke. Texten kommer som en klump. I morgon ska jag låna en resväska av Liza. Jag äger faktiskt en resväska. Tyvärr tycker en annan att jag inte äger någonting, så någon väska har jag inte här. Ingen som rymmer 7 dagar i alla fall. Små problem, men otroligt jobbiga problem. .,,.........godnatt alla! Ska sova nu. Och Staffan! Du har en sån jäkla tur med dina bokstäver!! Jag har bara fått konsonanter! Jag brukar vinna över dig! Erkänn! Jag är väldigt nära på att klicka resign!! Men du blir så ledsen då;) kram!!!

Presentation


En blogg, helt enkelt....

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards