Alla inlägg den 3 september 2014

Av Paola Loderini - 3 september 2014 18:35


Det finns en man som heter Bo Hejlskov. Denna man är en psykolog och har under sina år handlett och utbildat pedagoger i just problemskapande beteenden. Detta är en rätt provocerande person, men väldigt intressant att lyssna på. Hans föreläsning är "fullsatt" till 2016 och jag är en mycket lyckligt lottad person som fått chansen att få delta.


 

 

 

 

Nu blev bilden bakvänd, men såhär ser den "nya" boken ut. 

Jag har inte läst den han tidigare skrivit. 

 

Av Paola Loderini - 3 september 2014 18:17


 

Skvallerpressen och olika modelejon har nu framfört följande "måsten" nu i höst. Jag tycker ju om hösten så fantastiskt mycket så jag hade hoppats på en hel del stora stickade tröjor och mysiga halsdukar. Gärna multifärgade. Men så ska jag tydligen inte se ut enligt de som sätter trenderna. 

 

Om vi shoppar ihjäl oss och får in följande i vår garderob är hösten klar: 

 

Mönstrad byxa, slapp passform

Långkofta i basfärgerna grå, svart och naturvit

Kjol i svart skinn eller "fusk", pennkjol-variant eller kort

Rutig skjorta och en i vitt

Knälång kappa

mönstrade t-shirts

collegetröja i grått och marinblått

pumps i klar färg samt svart

färgglad väska, medelstor

svarta solglasögon

paljettprydda plagg

blåjeans, gärna slitna med hål

mysbyxor för hemmakväll

 

 

Ja, det var tydligen detta som var basen som ska göra vår höst fantastiskt bra och trevlig. Tycker inte att det är något nytt vi hör, men det mest spännande är de paljettprydda plaggen. Nu ska vi inte bara glittra på sommaren med solbränd hy eller i nyårsblåsan, utan även på hösten! Det gillar jag i alla fall! Sedan följer jag ju inte trender på det där sättet men det finns en del i listan som jag redan har och en del som måste köpas. :)

 

Shoppa på!

 

Love it!

 

 

 

 

 

Presentation


En blogg, helt enkelt....

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards