Alla inlägg den 8 september 2014

Av Paola Loderini - 8 september 2014 22:16



Vill tacka för engagemang och uthållighet på Facebook. Även de som befinner sig i Egypten på dykarsemester engagerar sig i min dator. Jag fick nämligen lite smått panik och skrev ett litet inlägg på att min dator vägrade samarbeta, och dessutom på mycket moget och vuxet sätt avsluta med "jävla data-jävel" och "jag lägger mig ner och dör, jag återuppstår när den börjar fungera".

 

Lindas vänner och IT-folk har nu fått min dator att inte krascha utan jag har mina foton kvar och andra viktiga filer. Jag gillar inte denna dator längre eftersom jag fick plocka ut en ny Macbook Air på jobbet, men i den här lilla saken ligger en massa som jag inte vill bli av med. Så nu har jag plockat ut lite minnen ifrån mina bilder idag som jag säkerligen tidigare lagt på bloggen, men idag är en dag värt att se tillbaka på saker som inte blivit raderat.


Tack igen, alla engagerade människor! Jag dog, men återupstod igen.


   Brudklänningen som får alla

att vilja säga I do.

Armbandet vill vi också ha.


 

En skylt som borde stå lite överallt i stan :)


Hemligt blombud kom till jobbet.

Handmålat hjärta, ingen annan ledtråd syntes.

Romantik på hög nivå :)

 

  


 

Jag och min brorson Vince.

Love!


 

För ett år sen. Febrig, förkyld

och lite krossat hjärta.


Men det gick över :) 

 

En av mina och bästa vänner Otto

(Johan Ottoson).


 

Dessa hade jag den kvällen.


Snyggt och grönt.

 

Meja


 

Posthotellet höst/vinter 2013



















Presentation


En blogg, helt enkelt....

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards