Direktlänk till inlägg 12 september 2011

Viggos framtidsplaner...

Av Paola Loderini - 12 september 2011 22:40

Sitter och äter mys framför Fångarna på Fortet....


Innan detta samtal skulle Viggo köra glassbilen när han blev stor. Då skulle han bara stanna för sin familj och för sin tjej (Ellen på dagis var det då, men de är fortfarande ett par än idag... en del förhållanden håller i sig)... Vi kom fram till att han inte skulle tjäna speciellt mycket pengar om han bara stannade för oss... men han såg inget hinder i detta alls. Han ville ha resten av glassen själv.


- Vad vill du bli när du blir stor?

- Jag ska bli en dvärg.

- Jaha....

- Jag måste bli en dvärg för annars kan jag inte samla in alla nycklar på fortet.

- Nä det är ju sant, men det är lite svårt att bli en dvärg, det går liksom inte...


Nu visar sig "Nyckel-dvärgarna" på TV och Viggo utbrister.


- Åh nej, jag är ju större än honom! Det är för sent!


Om ett tag kanske han vill bli något annat... typ polis eller något mer populärt...


-

 
 
Ingen bild

Linda B

12 september 2011 23:36

Skrattade högt när jag läste hans " Åh NEJ... "
Nya framtidsplaner...
Min son skulle bli en sån som gör leksaksautomater som står på coop. Närhan var 4½ år så va han fast besluten om att DET va han s framtid för det funkar så bra där o det är alltid något barn som skriker o får... sa han. Sen till la' han och även om du säger att det är typ rika gubbar i Kina eller nåt som bara vill lura barn... ja då kan jag också luras om jag tjänar mycket pengar.

Är det då man som förälder bör bli generad? Hahaha

Go go Viggo... du kan nog bli Livräddare eller nåt annat coolt.

Paola Loderini

19 september 2011 22:56

Ha ha... visst är dom så roliga!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Paola Loderini - 30 augusti 2016 22:07

     Nu har jag ny bloggportal:        www.nouw.com/paooola ...

Av Paola Loderini - 29 augusti 2016 21:26

Kod för att importera min blogg till Nouw: 9926004046

Av Paola Loderini - 23 augusti 2016 21:20


  En förälder kom med ett armband och köttbullar på "köttbullens dag" idag.  En lyckligt lottad fröken! :)  Sötaste minsta köttbullarna.  ...

Av Paola Loderini - 23 augusti 2016 21:15


Presentation


En blogg, helt enkelt....

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards