Alla inlägg den 12 november 2013

Av Paola Loderini - 12 november 2013 23:02






La forca del amore



Det var en gång en fantastisk förälskelse....




Jag önskar att du som läser


en dag kommer känna det jag kände just då


för det är tro, det är hopp och det är kärlek.


..........................


med dess ord börjar jag ännu ett nytt kapitel i mitt liv


ett steg till i rätt riktning


..............................



Lönar det sig att följa sitt hjärta?

- Knappast!


Är det värt det?

- Absolut!


...............................................



Årets bästa citat:


"Livet hotas när man börjar mäta det utifrån vad det ger tillbaka,

och livet vinns där vinningen får kvitta och man handlar för att man älskar".


T.S





Innan jag ens läste detta hade jag ett långt inlägg om villkorlös kärlek.

Bättre citat får man leta efter! Det skulle ju varit jag!;)




..................................................

...............


Sov gott under stjärnorna i natt.


with love

Paola







Av Paola Loderini - 12 november 2013 22:22




Dyr men vansinnigt snygg


 


SNOOT

Bologna down jacket



Av Paola Loderini - 12 november 2013 22:14

   Kärlek vid första ögonkastet är inte så svårt att förstå....

Det är när två människor har gått och tittat på varandra i 40 år som kärleken blir ett mirakel.


Tomas Sjödin




Av Paola Loderini - 12 november 2013 22:13

   Läckra skor på en vacker kvinna.

Av Paola Loderini - 12 november 2013 22:12

 

Av Paola Loderini - 12 november 2013 19:53


Jag blev jätteglad för din kommentar här på bloggen och jag skulle skriva en kommentar på din reseblogg men det gick inte så bra. Den liksom försvann, tror jag. Jag skrev i alla fall att jag hoppas du får ditt livs resa och upplevelse och ibland önskar jag att jag var "tjejen som drog"... men det blev inte riktigt så... Eftersom du läser här varje dag så hoppas jag du får detta meddelandet.


 



Presentation


En blogg, helt enkelt....

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards