Alla inlägg den 19 november 2013

Av Paola Loderini - 19 november 2013 23:35



Lagade middag till folk, och fick förflytta min middag. Ja, så kan det ju vara ibland. Ta middagen under armen och promenera iväg med den. Ringer Johan och be honom ta med en flaska vin och simsalabim har vi skapat ytterligare ett minne att skratta åt. Fantastisk kväll. 


---- och Ronaldo kan ni bryta benen på.... sen kan ni lägga honom i min säng;) . Som Linda sa... ett benbrott läker ju inte på några månader.... passar ju bra.... Ska ta väl hand om honom. Lite synd att vårt kära Sverige inte kunde ta sig längre än sähär. Vi har ju ändå vår Zlatan. Ni vänder kappan efter vinden! Ni som gapar och skriker på FB om att han är en sopa. Ni älskar honom när han levererar.  Handen på hjärtat, han är en av världens bästa spelare. I samma kategori som Ronaldo och Messi. Shut the fuck up. Han är en stjärna.


Ni som skickar "viktiga" mededlande på FB. Jag är hemskt ledsen men jag svarar ju ofta inte. Ibland svarar jag två veckor försent. Problemet är att det som är viktigt att säga måste skickas på sms. När någon skickar på FB så blinkar en lampa helt hysteriskt på telefonen. När jag är på jobbet så klickar jag bara bort det. För att det stressar mig. Även om jag är hemma och håller på med annat. Då klickar jag bort det. Det försvinner inte men jag glömmer läsa. Därför kan det stå att jag läst, men ofta har jag inte det. Så bli inte besvikna för att jag inte svarar. Det är inte för att vara arrogant eller nåt... Så skicka sms om ni inte kan vänta på svar.

 








Presentation


En blogg, helt enkelt....

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards