Alla inlägg den 16 november 2013

Av Paola Loderini - 16 november 2013 20:30

  

LEJONET

Vad säger stjärnorna 19 nov-17 dec?


Under periodens början grubblar du en hel del. (No shit?)

Ditt självförtroende sätts på prov. (Ett prov jag klarade av:)

Du blir osäker. (Ja, det blev jag ju faktiskt)

I december blir du mer utåtriktad. (Kanon)

Din kreativitet frigörs. (Man tackar!)

Arbetet går bra och du solar dig i kollegornas beröm. (Jag är ju rätt cool)

Du får möjlighet att dra nytta av din medfödda charm. (Charmig som ett troll ska jag va!)


Månadens råd:

Var uppmärksam på hur du tänker kring dig själv och din förmåga!

(Passar som handen i handsken!)

Av Paola Loderini - 16 november 2013 19:18

 

Av Paola Loderini - 16 november 2013 19:17

 

Av Paola Loderini - 16 november 2013 19:15

 

Av Paola Loderini - 16 november 2013 19:08


De bilder jag lägger upp förminskar jag alltid. Mycket ibland. Så jag vet att vissa har kopierat mina bilder från bloggen för att ha dom själva... vet inte hur detta blir eftersom jag förminskar. Alla bilder kan man klicka på och då blir dom ju gigantiska! Varför blir det så? Och hur blir det när man vill kopiera från bloggen. Jag vet faktiskt inte själv... Vet inte hur det går till. Min tekniska kunskap är väl sådär.



Av Paola Loderini - 16 november 2013 18:58

   Junia har ramlat på dagis:( Stackars liten...

  Vince har goaste öronen i världen   Faster och Knubbis   Extremt bebissjuk e jag!


Pussar ihjäl alla små. Jag är skitjobbig.

Hoppas på att en bebis ligger under julgranen.

Men jag fick låna Vince så länge....;)

Av Paola Loderini - 16 november 2013 18:56

 

Av Paola Loderini - 16 november 2013 00:02



Mina vänner och bekanta. Botten på pyramiden är gjord. Direkt efter en middag a la Långedrag.... säga vad man vill om den...så satte jag mig och "gjorde" mitt sista steg av de 6 i botten. Ett helvetes-steg måste jag säga. Skuld kontra förkastelse. Det var väl tur att jag inte tog det där vinet till middagen! Detta ska göras med klara tankar... även om jag idag önskade att jag var dyngrak när jag läste. Skulle gapat "Helan går" i olika tonlägen från min balkong istället, skitit i denna process, och bara varit lyckligt ovetande. Har liksom funkat tidigare i mitt liv... men var jag lycklig då? Vill jag inte påstå.


Nu kan jag säga att helvetes jävla helvete vad svårt det var! Jag tänker inte varken ljuga eller fuska. Jag skulle göra den där förbannade inventeringen av mig själv och det gjorde jag. Jag delade till och med detta med en person. En person som skiter i vad jag skriver, men fick bli mottagare ändå. Inte här på bloggen. Allt får ni inte veta! Sedan var halva delen gjord. Resten läste jag och slängde bokstavligen bokjäveln i väggen! Men den har ju blivit min drog nu så det gick ju inte mer än någon minut förrän jag tog mig ett återfall. Jag hämtade helt enkelt bokjäveln igen. Hatar den och älskar den på samma gång. Deep shit..... Blev riktigt förbannad på psykoligin helt enkelt. Men jag vill bli en enkel människa på alla plan. Jag vill inte gå runt och analysera saker och ting som jag vill ska vara självklara. Så detta är liksom skiten jag måste göra helt enkelt. Over and out.

  


Tack för att jag är så vansinnigt fokuserad!

Tack för att jag finns helt enkelt.


Förlåt för att jag har sagt riktigt fula ord idag. (Ingen hörde)

Förlåt för att jag ibland drömmer mig bort och tappar tråden.


Hjälp mig att öppna mina NO/Teknik-böcker nån gång så att jag fixar tentan.

Hjälp mig att förstå kyla.




Natti!







Presentation


En blogg, helt enkelt....

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards