Alla inlägg den 1 september 2013

Av Paola Loderini - 1 september 2013 20:46

   Ringar från T Sabo.

Fotat en tidning, inte så bra bild, men ni ser ju hur snygga ringarna är!

Min favorit är nog den svarta tunnare och den lilla rosetten på toppen.

Av Paola Loderini - 1 september 2013 20:44

   Att gifta sig i champagne-färgat ser lite mer lyxigt ut än vitt.

Inte min favoritmodell, men väldigt snygg!

Av Paola Loderini - 1 september 2013 20:37


Min kusin Sandra och hennes prins Johannes blev man och hustru i St. Birgittad Kapell igår. Underbart bröllop. Min mamma var min dejt, och vi hade så himla kul! Jag kommer att visa upp den otroligt vackra bruden här på bloggen, men inte idag. Jag har inte lagt över några foton än. Jag älskar brudklänningar och om jag någonsin blir en fru igen så har jag säkert 30 olika bilder på klänningar som jag vill ha.    Jag börjar gråta när jag ser den här....

Av Paola Loderini - 1 september 2013 20:29



Jag älskar att vakna, alldeles tyst hemma, och öppna fönstret på vid gavel. Jag har sängen precis vid fönstret. Rullar in mig i mitt gigantiska duntäcke och känner att sommaren är över. Morgonkylan. Skogen utanför börjar sakta förbereda sig inför höst och kommande vinter genom att släppa sina löv. Jag älskar att vi har fyra årstider....



   Min vinst från T Sabo.

Ett armband som otroligt nog är värt 1700 kr.

Kan man inte tro, men glad blev jag!



Av Paola Loderini - 1 september 2013 20:26



Trevlig "förkväll" i fredags. Tråkigt att jag fick lämna er så tidigt men det var supermysigt att träffa er! Alltid lika kul och Stina som fyllde 35 och allt var väldigt saknad... men hon drog med sin snygga man till Stockholm på lördag morgon så hon hade himla kul ändå...



Av Paola Loderini - 1 september 2013 20:22



Vilket drag det blev på Grindstugan när ni gick på scen. Många fans därute. Tyvärr såg jag bara "första" ronden för jag blev hämtad av en prins på vit häst. En dejt var inbokad samma kväll, och jag hade ingen möjlighet att säga att jag gick, men jag hittade din fru och minsta son, och sa hej där istället! Synd att jag missade resten av kvällen. Hörde av mina vänner att det var en rolig kväll... nästa gång kanske!

Av Paola Loderini - 1 september 2013 20:20



Stort tack till Figge som lyxade till mitt liv och var min trevliga taxi i fredags! Bara poff! Så stod du utanför! Jättegulligt! När du vill ha taxi så kan jag erbjuda en liten ful Skoda! Tack igen!!

Av Paola Loderini - 1 september 2013 20:19



Nu har jag svarat på dina kommentarer. Det är inte ofta jag får kommentarer på bloggen så det är alltid lite kul! Du ser svaren i högerspalten! Ha en bra söndag!

Presentation


En blogg, helt enkelt....

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards