Direktlänk till inlägg 25 juli 2016

Lysekil- killarna hyr ett hus varje år.

Av Paola Loderini - 25 juli 2016 17:51


Nu ligger inte dessa foton i ordning men här på kvällen bjuder Lelle alla på mat och öl. Två olika sorters potatissallader, flera olika goda röror, någon speciell öl som var tänkt just till maten och olika smakrika korvar. Så väldans gott och supertrevligt. Han är dessutom en av de mest givmilda människorna som gått i ett par skor. I alla väder, vid alla tillfällen. 


Min Hasse. Egentligen är det inte min Hasse utan Charlottes Hasse. Men han är ändå min favvo-gubbe av alla gubbar i världen. Han är dessutom, trots sin ålder, den som är allra minst "gubbig". Om man ska behålla sitt barnasinne så länge som möjligt kan jag meddela att han är mer barn än vuxen. 


Middag med vänner



Vi hade ingen aning om att vi skulle bli bjudna på både lunch och middag när vi kom upp så vi tog en liten hamburgare på vägen. Vi trodde vi skulle få med oss alla ur huset och sätta oss någonstans och äta, men när vi kom stod Hasse redan vid grillen alldeles fräsch och nyduschad. Böjen gick runt i pyjamas och David i kalsonger.... så alla var inte så synkade. 


Hasse gillar att stå i köket. 

 

 

...man är den man är.... 



Vi kom med solen, och tyvärr försvann nog solen från herrarna när vi åkte. En dag solsken till hade de kanske men sen var det kört. Tråkigt när det är just såhär man vill ha det hela veckan. Vi tackar för att vi fick komma upp och hälsa på och det blev en jäkla många skratt. Vi missade tydligen en hel del som hände där på kvällen när vi åkt hem, så nästa gång stannar vi ;). 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Paola Loderini - 30 augusti 2016 22:07

     Nu har jag ny bloggportal:        www.nouw.com/paooola ...

Av Paola Loderini - 29 augusti 2016 21:26

Kod för att importera min blogg till Nouw: 9926004046

Av Paola Loderini - 23 augusti 2016 21:20


  En förälder kom med ett armband och köttbullar på "köttbullens dag" idag.  En lyckligt lottad fröken! :)  Sötaste minsta köttbullarna.  ...

Av Paola Loderini - 23 augusti 2016 21:15


Presentation


En blogg, helt enkelt....

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards