Direktlänk till inlägg 18 april 2012

Vi har så vansinnigt roligt på jobbet....

Av Paola Loderini - 18 april 2012 17:21

Jag vill bara säga att jag aldrig, och då menar jag aldrig, tänker att jag hellre vill stanna hemma än att gå till jobbet. Jag tror på allvar att jag skrattar mer än de flesta gör på sina arbeten och det är tack vare mitt positiva, alldeles flamsiga arbetslag. Vi har precis samma torra humor allihop och jag är så fantastiskt glad för att just vi snubblade över samma tröskel och blev det vi är idag. Tyvärr kommer vi inte att vara "vi" efter sommaren, därför måste vi ta vara på varenda minut. Love you all! Gud va kul jag har!


Hur blev det med vår After work?? Vem har koll på detta? Vem är spindeln i nätet. Jag avsäger mig all planering och dubbar nu Prins Fredrik till After Work-ansvarig.

 
 
Ingen bild

Cissi

22 april 2012 11:14

Åhhh, vad tråkigt att ni ska splittras när det funkar så bra. Vad är anledningen? Vet du var du kommer vara efter sommaren?
Det är det värsta med jobbet- att man bara kan bli flyttad hur som helst. Synd att de som bestämmer inte inser att det viktigaste för både personal och elever är att arbetslaget funkar bra! Och även i de fall de inser så "kan" de ändå inte göra något åt saken... Skit!

Paola Loderini

22 april 2012 12:17

tyvärr är det så att enda sättet att behålla arbetslaget denna gång är att någon av oss släpper våra egna blivande 5:or och tar en ny 4:a och då måste det också passa den som egentligen ska ta en 4:a.--- och man vill ju helst, för barnens skull, att de ska slippa ett lärarbyte igen..... så jag tror att det får bli såhär tyvärr.. Jag och Lovisa kommer att jobba ihop och Evelina blir ensam....;(

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Paola Loderini - 30 augusti 2016 22:07

     Nu har jag ny bloggportal:        www.nouw.com/paooola ...

Av Paola Loderini - 29 augusti 2016 21:26

Kod för att importera min blogg till Nouw: 9926004046

Av Paola Loderini - 23 augusti 2016 21:20


  En förälder kom med ett armband och köttbullar på "köttbullens dag" idag.  En lyckligt lottad fröken! :)  Sötaste minsta köttbullarna.  ...

Av Paola Loderini - 23 augusti 2016 21:15


Presentation


En blogg, helt enkelt....

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards