Alla inlägg den 3 augusti 2013

Av Paola Loderini - 3 augusti 2013 23:36



Det är en lite mindre rolig dag idag. Min son fyller år och den firas hos pappa detta år, vilket påminner om den mest negativa konsekvensen av en skilsmässa.


Jag vill tacka Peter för lunchen idag, och även inbjudan att följa med på middag hem till Martin, men jag tackade nej och cyklade hem. Såna här dagar borde jag ju hitta på något trevligt, så att dagen liksom försvinner lite fortare än vanligt, men då blir jag helt tvärtom. Jag ser den tredje filmen på raken nu. Ätit upp en halv ost dessutom.


Det känns ensamt här. Mycket ensamt. Ändå avkopplande. Katta rekomnederade en fönsterputsare. Billig, bra och snabb. På 30 minuter hade jag skinande rena fönster. Vad glad man blir av rena fönster! Nu har mina fönster blivit tvättade två gånger på två år. Helt otroligt va?


Vill tacka alla som var med på den trevliga kräftskivan på Smögen igår! Ytterligare en händelse som jag skulle strunta i. Kathrine ringde och tvingade mig hoppa in i bilen klockan 16, och sedan körde hon mig ända hem på natten. Hon och hennes mycket trevliga man Andreas bor ju ändå i Lerum. Jag kunde sovit över i huset med alla andra om jag ville, men jag ville komma hem. Jag hade väldigt trevligt och det var en fantastisk solnedgång på bryggan. Det enda som fattades var någon att hålla i handen. Kanske nästa gång.


Nu ska jag försöka sova lite. Godnatt alla därute. Var snälla mot varann! Visa ord från en vän: Tänk på att ni alltid möts två gånger. Ligger du i överläge nu, kan det vara så att nästa gång ni möts, så ligger du i underläge. Detta innebär att du alltid ska vara snäll och omtänksam mot alla du träffar. Värt att tänka på.


   Gina Tricot

Fynd att ha under skjortan! 49 kr på rea!  








Av Paola Loderini - 3 augusti 2013 17:02

Presentation


En blogg, helt enkelt....

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17 18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards