Direktlänk till inlägg 14 augusti 2011

men titta här....!!

Av Paola Loderini - 14 augusti 2011 17:32

Jag viste det !!! Jag skulle inte börja kolla skor! När jag gör det snöar jag in och det där med att jag borde köpa några varma tröjor till hösten glömde jag snabbt.

Såhär säger en väninna till mig... som är mer praktiska än jag....


Jag behöver varma tröjor : Detta stämmer eftersom du jobbar med barn och behöver flertalet gånger i veckan vara rastvakt oavsett väder och vind.


Paolas tanke: Bara att lyssna på detta får mig att somna! Jag har varit rastvakt utan varma tröjor... inga problem!


Jag behöver en ny jacka: Nej! Det behöver du inte eftersom du kan använda en av de många jackorna du tryckt in i garderoben. Eftersom garderoben inte har kunnat bli helt stängd sen du flyttade in borde du till och med sälja några på Blocket.


Paolas tanke: Vädret är så ombytligt så jag behöver allihop. Punkt.


Jag behöver nya höstskor: Nej! Eftersom det är något fel på dig när det gäller skor har även skorna som bör användas när det är kallt tagit upp en hel garderob, så att dina egna ungar får enbart en enstaka hylla var till samtliga kläder. Du kanske borde överväga att omorganisera och låta några skor trippa iväg härifrån?


Paolas tanke: Trippar skorna ut...då trippar jag efter...


Jag behöver partyskor i guld från Bianco: Nej! Detta tänker jag inte ens diskutera!


Paolas tanke: Var inte det lite barnsligt?? Vi måste ju väga för och nackdelar!


Jag behöver en ny väska:  Verkligen inte! Sist jag öppnade din garderob blev jag anfallen av väskor! Är det något du borde sälja så är det väskorna! Du går ju inte ens ut längre! Vad ska du mer alla kuvertväskorna till??


Paolas tanke: Jag lägger mig ner på golvet och spelar död. Då kanske hon går....?


 

Dessa ska  bli mina i smyg.... 599 kr på Scorett. Märke: Tiamo. Så läckra.

 Don´t tell!


 


Dessa köpte jag förra året och de finns nu igen. Konjak, svart och chokladbrunt är de färger som finns. Jag köpte dessa på bilden. Jättefina till lite romantiska kjolar och klänningar. Hälften av vad en CAT kostar och en tredjedel av en FRYE. Den är även något nättare än CAT och det var det jag fastnade för. Denna kommer från Bianco. Jag fick lära mig att gilla klacken. Efter en vecka brydde jag mig inte så mycket...


UT & SHOPPA MED ER! DET ÄR ÄNDÅ DÅLIGT VÄDER!


Paola

 
 
Ingen bild

Cissi

15 augusti 2011 17:14

Hahahahahahahaha
Jag känner igen mig liiiiite MEN jag behöver faktiskt nya höstskor och en ny härlig höstjacka... och kanske, kanske en fin liten kuvertväska (jag ska ju på en stort fest om några veckor). Ett par partyskor hade ju inte heller varit trist eftersom det är kul om de matchar den lilla väskan som också ska passa den där klänningen jag ska ha på mig. Shit, då måste jag ju ha en ny fin klänning också...

Paola Loderini

16 augusti 2011 20:43

Klart att du måste ha!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Paola Loderini - 30 augusti 2016 22:07

     Nu har jag ny bloggportal:        www.nouw.com/paooola ...

Av Paola Loderini - 29 augusti 2016 21:26

Kod för att importera min blogg till Nouw: 9926004046

Av Paola Loderini - 23 augusti 2016 21:20


  En förälder kom med ett armband och köttbullar på "köttbullens dag" idag.  En lyckligt lottad fröken! :)  Sötaste minsta köttbullarna.  ...

Av Paola Loderini - 23 augusti 2016 21:15


Presentation


En blogg, helt enkelt....

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards