Alla inlägg den 2 januari 2012

Av Paola Loderini - 2 januari 2012 12:53


Detta är Mats, och han kan precis allt om hur man ska klä sig vid särskilda tillfällen. När det är tid för frack, smoking, hellång klänning, knälång klänning, kavaj, mörk kostym, och vilket bestick du ska äta med på middagen. Han kan ALLT så är man minsta osäker så ska man slå en signal till honom om en lite finare inbjudan dimper ner. Nu är han egentligen motsvarande "frack-klädd" enligt sed och i kjolen är det inte mindre än 13 meter tyg! En tung börda att springa runt i. Han tycker att det är såååå roligt och hans fru tycker att det är helt meningslöst och slänger gärna på sig det hon trivs bäst i, men alltid snygg ändå. Mats är i alla fall den bästa av de bästa och är ett stort varm och ganska barnsligt hjärta med armar och ben. Tack vare honom och hans fru Magdalena kunde jag gå med till den fantastiska festen hos Alexander och Susanne. Ett fint minne jag har med mig i mitt hjärta. Om världen hade fyllts av sådana männsikor som dom hade vi mått väldigt bra allihop. Tack snälla ni för att ni finns i mitt liv....

Puss och Kram!


 

Presentation


En blogg, helt enkelt....

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards