Alla inlägg den 24 januari 2012

Av Paola Loderini - 24 januari 2012 19:14

Fick ett samtal från fritids idag. "Din lille Viggo ligger och sover i soffan. Han blev väldigt trött sista lektionen idag.". Nu ligger han nedbäddad i soffan och har bara fått i sig 3 skedar vaniljyoghurt :( Tyckte väl att det var lite mysko att han somnade kl 18.15 igår och ändå var trött i morse.


Tittar just nu på Family Guy...hm.... Det var inte ett rumsrent avsnitt det här... borde sändas när alla under 12 år har lagt sig tycker jag. Är jag lite löjlig nu?


Kram Kram


Inga fler inlägg idag. Jag ska planera för en förhoppningsvis kommande vikarie i morgon!



Av Paola Loderini - 24 januari 2012 19:03

Maten på Bergakungen är suverän, och

det har jag nämnt förut. Här hittade

jag några bilder sen jag och barnen var där sist.

Lägg märke till en liten tjuv som passar på

när syster inte tittar.....


  


   


 



Av Paola Loderini - 24 januari 2012 16:18

Ja, tack gääääärna.... vill jag ha dig dinglande på min arm...

 

 

Av Paola Loderini - 24 januari 2012 14:17



Jag hamnade på plats 100 med mina 100 besök på en dag! Jag har faktiskt hamnat på listan förut om jag får skryta. Jag tror rekordet ligger på 109 besök!


Jag vill säga tack till Mikael Hansen eftersom jag hamnade på hans snällista också!


Peter Belsing tyckte att jag skulle skriva ett inlägg om hur jag kände nu, och det känns skitbra. Jippi! Ska firas med mys ihop med barnen ikväll.

 

Pratade med en förälder till ett magsjukt barn som går i min klass. Jag sa att jag inte kan minnas när jag var magsjuk. Har aldrig haft någon vinterkräkis eller sånt. Möjligtvis att jag ätit något dåligt och fått upp det ett par timmar efter, men aldrig sjuk. Hon frågade vad jag hade för blodgrupp... Jag har då B plus.... (hittar inte plustangenten på denna datorn) och hon sa att jag inte kunde bli magsjuk då...!!! Fattar ni! jag slipper magsjuka hela mitt liv! Hurra... Meja har säkert min blodgrupp. Hon har heller aldrig varit magsjuk.



Ha det bra!


Kram!

Presentation


En blogg, helt enkelt....

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards