Direktlänk till inlägg 29 maj 2012

Jag har makten via sms och Facebook....Mohahaha Mohahah..

Av Paola Loderini - 29 maj 2012 19:21

För ett tag sedan blev jag sådär sugen på ett grönt äpple när jag satt fastklistrad vid datorn på jobbet. Då skrev jag

 

"Jag vill ha ett grönt äpple"


Två minuter senare låg det två gröna äpplen på mitt skrivbord! (Tack Fredrik)


Det gick ett tag och jag hade jobbat ihjäl mig med vissa saker som bara måste göras, och då skrev jag:


" Jag behöver en kopp kaffe, en kram och någon som säger hur bra jag är på det jag gör, ....och när ni ändå håller på kan jag ta Johnny Depps telefonnummer också..."


Det gick en minut, sen kom en kopp kaffe, en kram och värsta komplimangen om hur himla bra jag är, och dessutom en mystisk lapp med ett nummer och ett namn: Johnny. (Tack Evelina)


Idag satt jag återigen vid datorn och registrerade en närvaro som skulle ha varit registrerad sedan år 1876 och jag är något sen.... Då skrev jag ett sms:


"Hallå! Finns det kaffe därute?!? Jag vill ha med mjölk i! Finns det inte mjölk? Då vill jag ha med mjölkpulver! Jag sitter i arbetsrummet! :)"


Det tog en och en halv minut, sedan kom en kopp kaffe! (Tack Alessandro)


Undra vad som händer om jag skriver att jag vill ha en ny Audi?


Visst har jag ett coolt arbetslag???

Femkamp på Liseberg den 8 juni! Glöm inte!






 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Paola Loderini - 30 augusti 2016 22:07

     Nu har jag ny bloggportal:        www.nouw.com/paooola ...

Av Paola Loderini - 29 augusti 2016 21:26

Kod för att importera min blogg till Nouw: 9926004046

Av Paola Loderini - 23 augusti 2016 21:20


  En förälder kom med ett armband och köttbullar på "köttbullens dag" idag.  En lyckligt lottad fröken! :)  Sötaste minsta köttbullarna.  ...

Av Paola Loderini - 23 augusti 2016 21:15


Presentation


En blogg, helt enkelt....

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28 29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards