Alla inlägg den 9 december 2012

Av Paola Loderini - 9 december 2012 22:06

Jag vill bara påminna er om att hon faktiskt är förr 1968. Hon är med och tar fram kollektionen 2012-2013 med Triumph och är då själv modellen. Hur fan kan man se ut såhär vid 44 års ålder... Men det är väl klart att bilderna är fixade!! men googlar du och hamnar på "normala" papparazzibilder kan jag tala om att det är inte så himla mycket skillnad ändå. Kroppen är välsvarvad som en barnlös kvinna runt 25.... Det är väl trevligt när det går bra för folk...;)


 







Av Paola Loderini - 9 december 2012 21:50

Egentligen tycker jag att hon är en vacker men helt och hållet intetsägande person till utseendet. Hon ser liksom ut som alla andra unga seriekändisar som kanske lånar ut sitt ansikte till något smycke eller någon parfym... Man liksom ser en vacker kvinna, men man tittar inte mer än en gång och därefter kan man nog säga att man möjligtvis har sett kvinnan tidigare..., men inte vilken reklam hon kopplas till... eller? Gucci satte ett skimrande fodral och fick hennes ansikte och hår att se himmelskt ut! Denna reklamen gör inte att jag springer och köper parfymen... jag har mina favoriter och är inte så jättenoga med att pröva nya dofter hela tiden.... men gud i himmelen va snygg hon blev här!


 

Av Paola Loderini - 9 december 2012 21:35



På önskelistan är en ny jacka som kanske kan få vara något annat än svart, brun eller grå. Då hittade jag denna.


Märke: Snoot

Bologna Down Jacket

Pris: 5700 kr


 









Av Paola Loderini - 9 december 2012 21:23

Armband från www.ungcancer.se för 100 kr. Du kan också vara med och pärla dessa armband mellan 11-15 vissa helger. Jag har inte riktigt koll på när, men kan ta reda på detta. Fler och fler går runt med Fuck Cancer-prylar och då stödjer man då givetvis forskningen, och detta är en organisation som har 100 procent rent mjöl i påsen. Det kan jag försäkra. Hursomhelst är grundaren till denna organisation Julia Mjörnstedth. Googla gärna på henne:)


  Som ni ser har jag också en ring på fingret.... som jag köpt till mig själv:)

Naglarna är nedbitna eftersom jag precis läst ut Lars Keplers bok SANDMANNEN.







Av Paola Loderini - 9 december 2012 10:33


GOD JUL

 


HELT FANTASTISKA VINGAR...!!

TÄNK ATT FÅ GÅ UT SOM BLOMMA:)


 


ELLER VARFÖR INTE EN SNÄCKA SOM MIRANDA KERR...

   

ELLER ÄTBARA UNDERKLÄDER ÄR KANSKE NÅT....

Presentation


En blogg, helt enkelt....

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards