Direktlänk till inlägg 1 november 2013

Idag, en jäkligt bra dag!

Av Paola Loderini - 1 november 2013 17:52


Tja tja !


Vaknade utvilad! Vaknade med lite färg i ansiktet. Vaknade glad! Det är ju så coolt. Kroppen självläker hur bra som helst! Förväntade mig inte det här.


Jag har skrivit ett brev till min kära far och Elisabeth. Idag ville jag åka till graven själv. Barnen sysselsatte sig med det ena och det andra och jag körde dit. Där stod jag. Läste mitt brev, rullade ihop det och la det där. Kanonbra. Fick ju så dåligt samvete direkt. "Här är jag inte särskilt ofta liksom". Men så blev jag lite förbannad...


"Ni två är skyddsänglar nu. Fattar ni!?. Nu är det dags att göra någonting. Gör någonting jäkligt bra av detta. Idag är en bra dag. Jag har velat skriva tre jäkla ord idag: JAG SAKNAR DIG!. Men jag har låtit bli. Jag skulle inte få ett svar ändå. Även om han skulle sakna lite, så skulle han aldig skriva det. Sån e han, eller var... hursomhelst... så vad ni än tänker så gör någonting bra av det här! Det är det minsta ni kan göra! Kom igen nu!"


...... och vad händer då?? Jo, då joggar Joel förbi och vinkar! Hans bästa vän som jag inte sett på hur länge som helst joggar förbi precis då! Jaha! Nu undrar jag vad det här betyder? Ni verkar ha väldigt roligt i alla fall, för jag blev ju inte precis klokare av det. Men det var ju ändå rätt coolt....;) Det är ju ett tecken på någonting... kanske.


Nu måste jag åka!

Kram!


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Paola Loderini - 30 augusti 2016 22:07

     Nu har jag ny bloggportal:        www.nouw.com/paooola ...

Av Paola Loderini - 29 augusti 2016 21:26

Kod för att importera min blogg till Nouw: 9926004046

Av Paola Loderini - 23 augusti 2016 21:20


  En förälder kom med ett armband och köttbullar på "köttbullens dag" idag.  En lyckligt lottad fröken! :)  Sötaste minsta köttbullarna.  ...

Av Paola Loderini - 23 augusti 2016 21:15


Presentation


En blogg, helt enkelt....

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards