Direktlänk till inlägg 4 november 2013

Konsten att gå från snygging till bitch på 10 minuter!

Av Paola Loderini - 4 november 2013 23:06

Det är ju ändå så att man själv blir lite förvånad ibland. Eller hänger jag helt enkelt inte med....?


Intressant hur man kan gå från snygg till en jävla bitch på 10 minuter. Jag ska vara snäll och inte nämna hans namn men jag tänker kopiera hela det skrivna samtalet här… för jag säger som jag brukar. ”Vad är det för fel på folk”….Kanske dumt att jag ens svarade. Ska verkligen låta bli. Verkligen. Men eftersom jag var både en jävla bitch och sjuk i huvudet så kan det väl inte spela någon roll att jag lägger ut den här eller?


- Hej!

- Hej…. Jag känner inte dig va?

- Nä, det gör du inte men jag känner någon lite som känner dig lite.

- Jag vet inte vem du är.... och vem är någon om jag får fråga....?

- Nä, men jag har sett dig en gång. Du tittade på mig. Ute.

- Jasså? Det har jag inget minne av alls. När var detta? Går sällan ut.

- Du var på Hönö och Arvingarna spelade.

- Jaha. Jag kommer inte ihåg dig. Tyvärr.

- Det var nog jag som tittade. Jag vill träffa dig.

- Nej tack.

- Varför?

- Nej tack. Går inte.

- Varför förklarar du inte?

- För att ett nej är ett nej. Behöver jag verkligen förklara tre bokstäver?  

- Vad är det för jävla svar?

- Ett ganska tydligt tycker jag.

- Jag läser din blogg. Du skriver bra.

- Jaha, tack, den har du hittat. Då kanske du kan lägga ihop ett och ett. Där är jag rätt tydlig.

- Vem är han? Tror du behöver gå ut med mig istället.

- Har du inte med att göra, och DU vet alltså vad jag behöver? Ha ha. Kul.

- Otrevlig du är!!! Ryck upp dig.

- Ja, jag håller med dig. Jag är otrevlig. Fruktansvärt. Så hej då…

- Snygg men otrevlig. Synd. Waist …

- Det finns kvinnor som är snygga men otrevliga. Dom är inget att ha.

- Men om jag ger dig en chans? Vi börjar om.

- Ursäkta? Du ger MIG en chans????

- Det är inte läge nu va? Ska jag återkomma?

- Gör inte det, snälla.

- Din jävla bitch!

- Ja, men visst är jag!

- Jag hörde att du var en trevlig tjej, jag hade nog väldigt fel där!

- Man ska inte tro på allt man hör.

- Ska du ruttna själv?

- Ruttna…? Varför skulle jag ruttna? Intressant ordval där.

- Stänga in sig är inte bra. Det måste du väl fatta?

- Vad vet du om vad jag gör…?

- Jag vill inte ens träffa dig längre! Du måste ju vara sjuk i huvudet.

- Nä, men då har vi ju kommit fram till exakt samma sak! Perfekt!


Och jag är medveten om att jag ÄR otrevlig mot männsikor som inte visar någon respekt. Sen blir jag ju lite sur när någon kallar mig jävla bitch... så jag har lite rätt att vara otrevlig.... eller?



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Paola Loderini - 30 augusti 2016 22:07

     Nu har jag ny bloggportal:        www.nouw.com/paooola ...

Av Paola Loderini - 29 augusti 2016 21:26

Kod för att importera min blogg till Nouw: 9926004046

Av Paola Loderini - 23 augusti 2016 21:20


  En förälder kom med ett armband och köttbullar på "köttbullens dag" idag.  En lyckligt lottad fröken! :)  Sötaste minsta köttbullarna.  ...

Av Paola Loderini - 23 augusti 2016 21:15


Presentation


En blogg, helt enkelt....

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards