Direktlänk till inlägg 21 januari 2014

Till mina nära och väldigt kära!

Av Paola Loderini - 21 januari 2014 22:47


Jag vill ge mina varmaste kramar till mina vänner




Stina


För att jag helt enkelt älskar henne och för att hon är alldeles unik. Jag kan bli så matt och fullkomligt galen på henne, men skulle aldrig byta bort henne mot allt i världen. Hon är min allra bästa vän! Hon vet precis, precis ALLT om mig och har aldrig någonsin dömt mig. Det är inte bara fantastiskt, det är ett mirakel kan jag säga.


Johan


Vi alla känner honom som Otto.Detta är den mest betydelsefulla mannen i mitt liv just nu. Jag kan säga precis vad som helst till honom och han finns där dygnet runt. Då menar jag verkligen dygnet runt. Han har hjälpt mig att komma på fötter igen när det svajat lite, och jag är evigt tacksam för att han förgyller mitt liv.


Magdalena


För att hon alltid ställer upp i precis alla väder, och är så godhjärtad. Rak och ärlig och är inte rädd för att fråga. Hon har gett mig så mycket fast hon fattar det nog inte själv.


Peter


För att du är stark som en oxe i psyket och har så jäkla bra värderingar. Du får mig alltid att tänka på ett mer normalt sätt när jag är förbannad, sårad, ledsen eller lite för "knäpp".


Pierre


För att han e goaste och sötaste som finns, ger mig goda men inte alltid så roliga råd, och faktiskt fyller år idag. Vill alltid mitt bästa. Jag tar till mig vissa av de goda råden han ger ;).


Mie


För att hon alltid gapskrattar. Hennes positiva ord går rakt in i hjärtat. Rolig och glad. Vi pratar inte ofta, men när vi väl gör det så känns det som om vi pratade igår. Stort grattis på din födelsedag.




Carro


Hon är den som ger mig så makalöst mycket inspiration till att leva mitt liv så bra som möjligt. Hon är den som kan vända en negativ tanke till en positiv på en sekund. Hon ger mig så mycket energi och lust att leva så hon är som en drog. Jag älskar att umgås med henne. Jag älskar att titta på henne också för hon är så vansinnigt snygg!


Liza


En vän som lyssnar. Hon lyssnar verkligen på varenda ord och hon orkar verkligen lyssna. Vi fann varandra och det blev helt enkelt bara så rätt. Precis samma humor och precis lika känsliga. Vi är också det par som alltid undrar vad det är för fel på alla andra. ;)


Anna


Det finns ingen, och då menar jag ingen, som kan skratta så mycket som jag och Anna ihop. Jag kan vara hur "nere" som helst. Det kan ha hänt det värsta av det värsta, och sedan träffar jag Anna och det går verkligen inte att sluta skratta. Jag har så roligt med henne så jag önskar att alla i världen skulle ha en sån Anna i sitt liv.


Ramona


Vi ses nästan aldrig längre, även om vi vill. Hon har funnits i mitt liv i alla år och när vi hörs är det aldrig någon som dömer den ena för att aldrig höra av sig. Vi har haft väldans roligt ihop, och även om man inte umgås så mycket betyder det inte att vi växt ifrån varandra. Hon finns alltid i mitt hjärta för att hon är just hon.



Evelina


Den coolast vännen jag har. Hon rockar skiten ur folk och förgyllde varenda jobbdag under all den tid vi var kollegor. Tyvärr är vi inte kollegor längre, och det innebär att vi inte ses så ofta. Vi har en alldeles speciell grej ihop, som säkert inte många andra lärare fattar. Vi har sjukt roligt när vi ses och vi har alltid så mycket att berätta att vi helst vill ses ensamma.


Katta


Vi ses inte heller så ofta, men vi vet precsis var vi har varandra. När vi möts, som då oftast är på telefon, är det som två öppna böcker möter varandra. Vi slås ihop till en bok i storlek med Bibeln. Två timmar i telefon är inte ovanligt. En otroligt varm människa den där!


Irene


Vi har gått igenom tuffa grejer kan jag lova. När den ena varit stark var den andra svag och tvärtom. Därför komplitterar vi varandra som handen i handsken. En otroligt fantastisk människa med varmaste hjärtat.



Nämen, det finns ju inte mer att säga än

Tack snälla för att ni finns!


Louise, Linda och Jocke!

Mina relativt nyfunna vänner,

Tack för att ni finns också!


och alla andra runtomkring, givetvis!


och om jag glömt någon...så är det något fel på mig!



Filter på fotot is da shit ;)

Hokus pokus!

 


 

 


...och till dig som ringde förut exakt kl 21.00

Jösses va du e söt! :)






 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Paola Loderini - 30 augusti 2016 22:07

     Nu har jag ny bloggportal:        www.nouw.com/paooola ...

Av Paola Loderini - 29 augusti 2016 21:26

Kod för att importera min blogg till Nouw: 9926004046

Av Paola Loderini - 23 augusti 2016 21:20


  En förälder kom med ett armband och köttbullar på "köttbullens dag" idag.  En lyckligt lottad fröken! :)  Sötaste minsta köttbullarna.  ...

Av Paola Loderini - 23 augusti 2016 21:15


Presentation


En blogg, helt enkelt....

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards