Direktlänk till inlägg 21 januari 2012

The girl with the dragon tatoo...

Av Paola Loderini - 21 januari 2012 11:28

Efter att ha läst de tre fantastiska böckerna och sett de tre filmerna så måste jag säga att de inte lyckats med att göra ytterligare en filmvariant. Helt okej, men när jag har en Lisbeth Salander att jämföra med så blev det inte riktigt detsamma, eller ens i närheten. Jag tycker dock att vår Stellan Skarsgård gör ett helsike bra jobb som äckel-päckel och han ska ha en eloge för det.


Maten på Bergakungens restaurang Danilo är så himla god och servicen är outstanding. Jag tackar tjejen som var hovmästare i går för att trolla fram ett bord till fyra personer i en fullbokad restaurang. En applåd.

 

Jag vill framföra till mannen som satt vid min vänstra sida att han kan se till att få ordning på sin kurrande mage och inte gäspa sig igenom en hel film på ett mycket ljudligt sätt. Damen som var hans sällskap behövde väl heller inte hosta ihjäl sig, utan kan stanna hemma om hon känner sig krasslig? Till mitt sällskap på tre personer kan jag tala om att två av dom fick skrattanfall lite väl ofta och därför kunde jag inte sluta skratta precis när det kom scener ur filmen som man absolut inte får skratta åt.... Fattar ni?? ;) Nästa gång får ni allt sitta på egen rad.

 

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Paola Loderini - 30 augusti 2016 22:07

     Nu har jag ny bloggportal:        www.nouw.com/paooola ...

Av Paola Loderini - 29 augusti 2016 21:26

Kod för att importera min blogg till Nouw: 9926004046

Av Paola Loderini - 23 augusti 2016 21:20


  En förälder kom med ett armband och köttbullar på "köttbullens dag" idag.  En lyckligt lottad fröken! :)  Sötaste minsta köttbullarna.  ...

Av Paola Loderini - 23 augusti 2016 21:15


Presentation


En blogg, helt enkelt....

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards