Alla inlägg under mars 2013

Av Paola Loderini - 9 mars 2013 23:08

Nu får jag blogga från paddan. Datorn är konstig. Inlägger kommer därför att bli fult. Så ni vet.


Här kommer mina åsikter....

Ulrik Munther. Först ut. Bäst låt för Europa. Söt kille, halvrockig lite raspig röst, fortfarande flickidol men har även en vuxen publik. Borde skickat honom. Duktig musiker.

Anton. Tyckte han var värd alla röster han fick. Låten är bra.

Du som vann. Robin. Visste att du faktiskt skulle få röster på grund av att din låt har ett jävla drag och snygga dansare... Förutom dom där med en förstorad köttbulle på huvudet. Hursomhelst... Du erkände att rösten sprack, men du hade ändå ett jävla tryck i rösten tycker jag... Bara sådär tar du dig till toppen när du hade andra chansen som startfält... Ja... Bara att ta av sig hatten. Jag tror du kan sjunga... Och din låt är rätt okej. Möjligtvis jäkligt tjatig... men du hade inte så många bra bidrag att tävla mot...Faktiskt. Du lär dock inte vinna hela tävlingen. Kommer du bland de top 10 ska du vara glad. Inte lätt att ta över stafettpinnen efter Loreen.

Loreen.... Hon är den bästa vi haft.

Carola. Klä dig inte i minimala Jofama-shorts. De är skitsnygga... men inte så. Det ska inte behövas olja för att få på sig dom. Dessutom.... Klä dig inte i beige-färgade plagg till pippigult. No no. Vem är stylisten ?? Det finns mer smickrande plagg. Inte ens jag bär dom. Carro gör! Helt enkelt för att hon kan! Varför måste vissa scenkläder helt enkelt vara osmakliga?

Japan-kille-tjejen.... Hm... Fick alla Sveriges röster.... Konstig, tråkig låt, samma armrörelse hela tiden. Trodde armen skulle gå ur led. Säker roligt att skicka honom eller Bananen för att få hela världen att lyfta på ögonbrynen...tar vi bort människan och hjärta-handsken är låten inte ens bra... Bananen... Kul... Alla ungar i Sverige kan den.... Tjohooo... Sångröst existerar inte... Han behöver inte ens en sångröst...Har ju redan vunnit 70 procent av dom som röstar... Alla barn.

Är detta en musiktävling eller ett underhållningsprogram för ålder 5-12...Bananen är kul... Japan-street-hen är jätteintresseant för denna ålder.... Musiktävlingen behöver alla möjliga bra och tokiga bidrag... Men om vi vill vinna... Då skickar man någon som Loreen.... Tyvärr gott folk.... Vi kommer ingenstans i år. Bidragen höll inte måttet.... Hoppas Kempe skriver nåt bra till nästa år. Hoppas vi får se Loreen fler gånger än Carola.. Och hoppas Danny varierar sin frisyr... Hoppas Gina lär sig att om man ger poäng till en låt på engelska så sätter man ett s på verbet.... It go to....kan man inte säga.... det blir då goes to.... Hon sa fel 10 gånger.... Men jag är inte bättre på engelska... Jag bara låter bli att köra språket i direktsändning....annars är hon ju en jävligt duktig programledare....insest-skämtet kunde vi dock vara utan....

By the way.... Min dotter slet ut sin kindtand nu som nog inte var tillräckligt lös... Här är det blod överallt....
Hon är snart 12 och tyckte på allvar att Bananen var den allra bästa artisten...


Yttrandefrihet! Jag föddes i rätt land:))







Av Paola Loderini - 8 mars 2013 20:12

Jag efterlyser följande :



Ett bra uteställe där åldersgränsen är 30

En bra sushi-restaurang utanför Beryllgatan

Någon som putsar mina fönster innan våren är här på riktigt

Någon som byter vindrutetorkare på min bil




---------------------------------------


Saknar följande personer


Lovisa

Fredrik

Alessandro

Evelina


på jobbet


-----------------------------------------------














Av Paola Loderini - 8 mars 2013 20:05

En av de bäst klädda men faktiskt den enda som faktiskt vågade bära lite färg.

......och dessutom ser hon mest bekväm och självsäker ut.

Vad jag vet... missade ju galan. Nog första gången jag missade den;(

 


 

Av Paola Loderini - 8 mars 2013 19:55

Hon hade väl ändå Oscarsgalans snyggaste frisyr. Sexig! Vill klippa mig kort igen!

Älskar korta frisyrer! Så coolt!



  Så snygg!

Av Paola Loderini - 8 mars 2013 19:50

   Fredags-godis

Av Paola Loderini - 7 mars 2013 21:45

Vill bara säga att det är den internationella

Kvinnodagen!!



Du, vet du vad? Det är den internationella kvinnodagen i morgon...


Jaha... vad kommer det att kosta då?


Va? Ingenting. Varför säger du så?


Jag hörde nästan på rösten att du ville ha en present...


Nä. Verkligen inte... eller... får man presenter då?


Tror inte det... egentligen...


nähä....det är ju inte förbjudet att ge bort presenter...



Av Paola Loderini - 7 mars 2013 20:12

Skvallerpressen är framme och hänger ut Fröken Lopez... för hon är väl inte längre gift va? Hursomhelst så har hon ju otroligt mycket pengar då hon är sångerska, skådespelerska, kläddesigner och har lite skapat några parfymer. Pengar har hon gott om och då har hon en jätte-stab som följer henne vart hon än går... det hade väl jag också gärna haft, men man behöver ju inte bli en bitch för det. Hon kräver en massa skit helt enkelt. Att allt ska kläs i vitt. Hela hotellrummet måste vara i vitt. När hon var på Café Opera i Stockholm krävde hon att stället skulle målas i vitt. Annars tänkte hon inte festa där. Inget jag följde upp... Blev det så?


Enligt skvallerpressen vill hon även ha: Egyptisk bomull (sängkläderna hon ska sova i) och hör och häpna... trådtätheten ska vara 250. Annars är det liksom fel på sängkläderna...Hon ska ha sitt kaffe, men någon ska först röra det motsols. Hon har en ögonbryns-människa och en kapp-bärar-människa med sig. De senaste kraven: Lyxyatcht från Cannes till Monaco, diamantprydda hörlurar, en helikopter som stod stand-by om hon fick för sig att åka någonstans, Hon skulle bara vistas på privathyrd strand med ensamrätt och hennes make-up-människa, hår-människa samt sin massör får aldrig  lämna hennes sida. Verkar som ett jättemysigt jobb dom har.... hoppas dom får betalt.


Ja, det är då lyxen som hon unnar sig. Man kan tycka det är en smula överdrivet då man exempelvis kunde ta lönen som piloten i helikoptern skulle ha, och då ge den till ett litet barn som aldrig sett havet...Värsta semestern! Men det är inte lyxen som stör här se ni.....man lever ju efter sina tillgångar och det ska man väl också göra. Absolut. Det värsta är nog när man liksom tror att man är mer värd för att man lyckats. När hon vägrar prata med sin personal personligen utan har en assistent som pratar istället. Ingen får tilltala henne. Det är sjukt. Finns inget annat ord för sånt beteende. Man kan köpa precis vad man känner för, men man ska behandla människor med respekt. Punkt.


Sen fattar vi ju alla att det som skrivs i tidningar är ju inte riktigt hela sanningen... inte ens halva.. och dessutom kan det vara ren lögn. Men "Jenny from the Block" ...om det är sant, så är du helt enkelt en idiot. Jag tror på Karma.. så du är inte så lycklig som du ser ut... Men jäklar va snygg du e!


   

Nice dress! Bitch? Enligt tidningarna är hon ju det tyvärr...





Av Paola Loderini - 7 mars 2013 20:06

Efter mitt inlägg igår fick jag nog ett tiotal frågor om jag var gravid... Nej det är jag inte. Den dagen jag blir det så lovar jag att säga det till hela världen. Det är väl lite svårt att dölja ändå va??... men nej. Förvänta er inte en växande mage. Förvänta er heller inte en ring på fingret. Var jag befinner mig i privatlivet just nu behåller jag för mig själv. Puss och kram.



Presentation


En blogg, helt enkelt....

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards