Direktlänk till inlägg 2 augusti 2013

Restaurang Manana Kungshöjd

Av Paola Loderini - 2 augusti 2013 11:26

Nämen då har vi Mie här då. Hon ska plugga till tandsköterska nu och det är därför hon ser ut som hon gör på bilden här. Hon var i alla fall på väldigt gott humör, och hon kom direkt från Danmarksbåten till restaurangen. Roligt att hon kom. Fick muta med att köra henne hem efteråt, annars hade hon nog inte kommit. 


Det var ju lite illa att fotot blev så suddigt, men här har vi i alla fall Ramona som hade arrangerat detta möte. Glad och full fart, som vanligt. Hon har dessutom så himla fin hårfärg nu, men det kan man inte se på bilden. Tyvärr.


Och här har vi Ramonas granne. Nytt ansikte i gänget. Trevligt att träffa dig Anna! Hon bor i alla fall där Ramona och Helen bor och har en liten son. Glad och trevlig tjej!


Här sitter jag då med blivande tandsköterskan Mie och hon ler ju från öra till öra, som vanligt. Jag behövde verkligen denna lilla middagen. Jag älskar dessutom tapas och detta är så mysigt. Pilgrimsmusslorna är ju min favorit.


   Här har vi Helen. Henne ser jag väldigt sällan, tyvärr. Kul att hon också kunde komma.

Detta får vi göra om tjejer!



Sedan har vi Stina som tyvärr inte är med på bild, för att hon inte blev nöjd och jag blev väldigt tydligt tillsagd att radera alla jag tog. Så här skulle egentligen en bild på Stina finnas, men jag kan ju berätta att jag och Mie hade en liten dikt och ett litet armband som överraskning, för hon har ju trots allt blivit helt klar med sin utbildning och dessutom direkt fått jobb. Vi är så stolta över dig Stina, även om du inte finns med på bild här. Du är grym!


  


  


  


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Paola Loderini - 30 augusti 2016 22:07

     Nu har jag ny bloggportal:        www.nouw.com/paooola ...

Av Paola Loderini - 29 augusti 2016 21:26

Kod för att importera min blogg till Nouw: 9926004046

Av Paola Loderini - 23 augusti 2016 21:20


  En förälder kom med ett armband och köttbullar på "köttbullens dag" idag.  En lyckligt lottad fröken! :)  Sötaste minsta köttbullarna.  ...

Av Paola Loderini - 23 augusti 2016 21:15


Presentation


En blogg, helt enkelt....

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17 18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards